diary saya dan awak !


yeah ! saje nak men-gedix nak btaw nieh .. ari sbtu 15 may aritu sygs sy balek .. balek umah dye kat kl laa .. dari teknik gombak .. haiyaa ! hanye allah je tawuk prasaan aku klaw dye balek n msj aku .. gumbira gilax taw ! da laa dpt msj ngn dye 2 minggu skali jer .. huh ~ rinduu sudaa nieh ! lame gilax da x jmpe da nieh kan dear ~ dye still ingt kat aku pown aku da b'syukur sgt .. dye yg slalu msj aku dlu if dye balek .. kdg2 aku lupe ble dye balek .. klaw dye msj baru ingt .. hee ~ 2 la jantong aty aku yg paling aku syg ~ ikuti perbualan kami nieh .. haha ~

15 mei 10 .. ptg sabtu ~

shahrul : salam ain , buzy x ?
( soklan nieh laa dye slalu tnye klaw dye balek or msj aku .. muak da dgr ~ adui .. haha ..
pakwe tnye , redho jela jwb .. hee ~ )

ain : wsalam .. x bz laa syg .. nape ?
( x bz kot coz tyme uh aku ngah layan fb jer , yela kowt .. haha )

shahrul : saje je nak msj , x lea ke .. huhu ..
( haha .. sje je syko dye jap .. hee ~ )

ain : haha .. tade laa .. bleh sgt2 .. lupe lak shah balek ark mnggu nieh .. ingt nak msj gak td but lupe
coz ngh layan fb nieh .. hee ~ watpe 2 syg ?

shahrul : hmm .. x watpe pon nie .. ngah borink nie .. 2 msj ain tu .. patotnyer shah x lea balek mggu nie sbb ade
gotong
royong an .. tp naseb baek bleh balek jugak ! hehe ..

ain : ouw .. kat skola pown ade gotong royong gak .. he3 .. penat gle nieh ,, bes cat2 tadi .. hee ..

shahrul : erm tau xpe .. ain brsh an bhagian ane ? ain nmpak kurus la an .. same mcm dulu ..
( haha .. lawak la .. dye x taw aku da gemuk skang .. da mcm belon da )

ain : hm .. ain maen2 cat je td kat tepi dwn terbuka tuh .. bess .. haha .. em .. haa mane lak shah taw ain still
kurus nieh ? sy da gemuk la awk ~

shahrul : shah tgok at facebook ain .. xde ah .. mcm dulu gak shah tgok .. x gmuk ane2 pon ..
( haishh .. mcm ade makne je tuh .. haha )

ain : ouw .. shah tgok gmbr ain yg kat skola tuh ehh ? 2 sume palsu je .. shah jgn tertipu .. haha .. tade laa .. ain
gemuk taw .. mkn byk da skang .. arituw dye yg suh kte gmuk sket .. haiyaa awak nieh ~

shahrul : xpe .. kat mata shah lain , kat mata ain lain .. hehe .. Ain rase shah camne skrng ?
( hoiyee ~ nak jgk dye )

ain : yela tuh .. hee ~ hm .. camne shah skang ? msti makin3 cumell kan .. ye dok ? kan3 .. haha ..

shahrul : haha .. mane la shah tau ..ain je la yg taw an .. ain je yg pandai nilai .. hehe .. so ain da exam ke lum ?
( saje nak tuka topik la tuh .. cam laa aku x taw pngai pakwe aku sorg nieh )

ain : yeke ? hehe .. tp tingin gle nk jmpe shah nie taw ! adui .. hm .. next week la dear .. tkot2 , x study ag nieh ..
em ..shah nyer ble ?

shahrul : hm .. shah pnye exam mggu dpn .. tkut la fizik , kimia sume tuu .. huhu .. ala .. asal nak tkutnyer ain leyh
wat nyer ..

ain : ouw .. next week jgk la kan ? hm .. insyaallah kot .. tkut la addmath+akaun+ea .. haishh ..sengal je ase ..
shah da study ke ?

shahrul : lum agi la syg , penat la , nnty la kot .. akaun pun susah ke ?

ain : akaun x yah ckp laa .. dpt ckgu x bes , x bes laa jadik nyer .. hehe .. sbnarnyer tade la susah sgt pown .. ain
nieh kuat maen kot .. coz tuh jadik susah .. hm .. fizik susah ke ?

shahrul : susah la jgk .. tp shah x phm sgt laa .. bnde nieh kne byk menghafal .. huhu ..

ain : x phm ke byk brangan nieh ? haha ..
( sje je nak perli )

shahrul : eh2 .. amboi2 ckp kat kte , dye yg suke brangan an .. haha .. ain nnti smbg lea , nak mandy la cyg ..

15 mei 10 .. mlm sabtu ..
ain : ( anta msj ape ntah da x ingt )

sejam kmudian baru reply .....

shahrul : hai cik adik .. ngah watpe uh ?
( meng-gedix lak pkwe aku nieh )

ain : hye syg .. hmm .. ngah tgok tv je nie .. cik abg watpe lak tu ?
( aku pong nak meng-gedix jgk laa )

shahrul : hmm .. shah pon ngah tgok tv gak nie .. ntah cte ape tv3 nieh ..

ain : ouw .. same la .. ain pown ngah tgok cte 2 gak .. aishh .. ntah pape je cte .. hm .. apsal shah lmbat kasi
respon tadi .. shah g mane ?

shahrul : ouw .. shah g beli brg2 sikit td 2 .. sori laa .. mrh ke ...

ain : ouw .. tade la syg .. hehe .. shah kul 12 kang ain msj blek erk .. nak tgok cte nie jap .. x yah tdow ag aw !

kul 12.04 dye msj aku ..
shahrul : hai syg .. tido da ke ?
( alahai .. dye yg msj aku dulu daa )

ain : hye dear .. hmm .. x ag laa .. sori lmbt , g bilik air jap td .. shah x tdow ag kan ?

shahrul : ouw .. ptut laa lmbt blas .. hehe .. x tdow ag a nie klaw shah still balas nie .. hm .. ain watpe uh ?

ain : ye x ye jgk kan .. hehe .. pndai lak shah mlawak mlm2 bute nie kan .. hahaa .. shah rase ain ngah watpe
skang ?

shahrul : haha .. shah tnye jela .. mane laa taw ain ngah wat mende lain ke skang an .. hehe ..

ain : haah kan .. mane laa taw ain tgh maen bola ke mlm2 bute nie kan .. mane taw .. ye dok .. haha ..
shah watpe lak uh syg ?

shahrul : shah pun x tau nk watpe , so shah wat x tau jela .. hehe .. nak wat ape laa tgh2 mlm nie syg oii ..

ain : yela ain pown tnye je jgk la syg oii .. bese kat ostel shah tdow kul bape ?

shahrul : x mnentu .. kdg2 klaw x ngantok tdow lewat laa borak2 ke watpe ke .. klaw penat gle uh kteorg tdow
jelaa ...

ain : msti bes an duk ngn mmbe .. hehe ...

shahrul .. oke2 laa .. mmg sonok .. k laa ain .. sok lak kte msj k .. shah ngntok da nie .. bye .. salam ..


k abes story .. mmg aku pown ngah ngntok gle tyme uh .. tp pakse kan diri msj ngn dye .. bkn sokmo leyh msj , so layan jela an .. hehe .. mate pown da layu + kuyu aku pown teruss tdow ..


THE END !


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)