Gua mimpi pasal result SPM gua.





Assalamualaikum. Haiiiiii adik-adik, acane sekolah harini? Best tak best tak? Mesti syok
kan. Homework mesti menggunung bagi budak nak SPM/PMR tahun ni. Untunglah. kui kui kui.
Semalam gua mimpi aneh. Gua mimpi pasal result SPM gua. Aneh lah woi. Result tak
keluar lagi, nak mimpi-mimpi segala apekejadahnya? Mimpi tu buat gua jadi gerun.
Sebab dalam mimpi gua semalam result SPM gua 3A je gua dapat. Sadis.

Yang gua esaitednya dalam mimpi gua semalam yang dapat A pun BM, Science dan
English. Macam haramjadah je selama gua di tingkatan 4 dan 5 tak pernah hayat
dapat Science A. Mesti lah rasa macam betul ke ni betul ke ni ya Allah mintak lah betul.
*sambil tampar tampar pipi*. Lepastu sempat lagi bermonolog dalam mimpi, alah 3A je aku
dapat hm takpe lah tapi asal rasa awal je ni dapat result?

Tapi yang gua rasa nak menjerit dekat cikgu Addmaths gua yang gua lulus Addmaths!
Gila kan. Rasa macam tak percaya pula lulus Addmaths. Tapi itu semua mimpi.
Mimpi mainan tidur. Kalau tidur tak basuh kaki, nightmare lah jawabnya. Eh, ni nightmare
ke sweet dream ni? Tapi ni mungkin juga petunjuk. Tapi en gua takmo lah 3A je pun,
kalau boleh nak lebih. nak lebih lebih.

Pelik juga tiba tiba mimpi pasal result SPM pulak. Masa tunggu result PMR dua tahun lepas
tak ada lah bermimpi-mimpi segala. Kelakar. Lepastu dalam mimpi tu yang peliknya
ambik result dekat luar dewan. Celah mana entah cikgu, gua tak nampak. Tiba tiba 
result dah ada dekat tangan. Lepastu menjerit sekejap lepastu cari kawan lepastu...
dah tak ingat apa jadi. Lepastu masuk dewan lepastu siap berdialog lagi dengan Sue
seakan begini lah,

Ain: Sue, tahun ni kita kena sekolah lagi lah ye?
Sue: Yap! Sekolah lagi lah. kan tak habis lagi belajar. form six ada lagi.
Ain: Laaa, sekolah lagi ke hm. Ohhhh.. *sambil anguk-angguk*

Haha sempat lagi borak-borak dalam mimpi. Pun boleh sebenarnya. Lepastu cambangang
je gua percaya tahun ni gua sekolah lagi sebab form six ada lagi lepastu gelabah baju
sekolah barang sekolah semua tak beli lagi. Entah, dalam mimpi otak gua
tak berfungsi gamaknya sebab tu jadi macam bodoh gila perwatakan dalam mimpi tu. Hihihi.
Then bangun bangun tidur duduk fikir sekejap, eh buat apa nak masuk form six pulak,
bukan ke kena tunggu result dulu ke, apa lah sue ni. *sambil garu garu kepala*
Tetiba sue pulak kena ye. Haha. Serius kelakar gila watak gua dalam mimpi tu.
Cambodoh je. kui kui kui.

Deduksinya, yang gua rasa tak boleh terima dek akal bila Addmaths gua lulus dengan
jayanya dalam mimpi gua semalam! Tapi tak mustahil kan kalau betul betul jadi kenyataan
keluar result nanti. Amin.. Kalau gua betul betul lulus nanti, cikgu Addmaths gua lah
gua nak ketemu dulu. Sekian. Assalamualaikum. 



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)