-bubye broadband tercinta-

hm . maybe arinie ( 27.6.10 - ahad ) saya last un9 kott .
ntok tahun 2010 .
nak taw sbb ape ?
akak saya yg spm , ngn saya2 skali dikuarantinkan ouh .
geram yg amat nieh .
sebel laa !
da la pat un9 sabtu-ahad jer .
akak la nieh , klaw saya un9 msti dye nak gak .
x sedar2 diri ag nuh nak spm daa ~
ee . sengal nyer rase !
tapi klaw terserempak ngn saya ngah un9 ke ,
saya un9 kat cC la tuh kott .
klaw nak un9 kat umah pasnie , saya jamin x leyh da nyer .
ntok meng-hupdate blog , maybe x da kott .
jumpe taon 2011 plak ehh .

however , gonna miss u all lahh dear !
piya , miera , anis nadia , zatie razlan , abg danial , izzat , adek ilman , sys ifa .
n sape2 yg kenal saya kat fb tuh ehh .
x ingat name sudaa ~
sedeyh nie nak tinggalkn fb tercinta .
aceceh !
pasnie gerenti punyer la blog saya nie berhabuk + bersawang .
kott2 ade lipas skali ntah .
mnx2 la tade .
to followers2 , klaw terbukak saya nyer blog nie .
sapu2 lahh sket eh .
saya tinggal penyapu kat tepi uh .
lame saya nak tinggalkan nieh .
HEHE .

akhir kata .
gud bubye sume .
sygs korg laa manje .
byee blogging !
byee myspacing !
byee facebooking !
byee tagging !
n the last 1
byee broadband tercinta !
-aku x pegang ko da taw pasnie-
take care urself dear !
muah muah muah sayangssssssssss.............


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)