datang BULAN ?


ngarott kan tajuk dye .
ntah pape daa .
DATANG BULAN ?
tade tajuk laen ka .
cam mmg ngarott gle arh .
tajuk pown da kotor .
but cam menarek jer .
so aku tgok jela kann .
cte tuh aku tgok at ASTRO RIA
kul 10-12 tghari tadi .
cte pown mmg kotor sket laa .
cmne if dak laky tgok ?
x malu ka ?
cte nieh ttg 5 org pelajar g ekspedisi kat taman negara . dalam hutan laa . cte hantu la kirenyerr nieh an . pastuu maya nie ( ikha nabila ) -ikot korg la kenal ke dok- dye peroid . eee . then dye buang 'pad' dye tuh cmtuh jaa . korg2 yg name pempuan uh taw laa kan . betape pengotornyer klaw pempuan buat cmtuh . aku pown geli + kembang tekak tgok tawuk ! naseb aku x mkn pape tyme uh . dye buang siap ader dar** lagik tuh . pluss lagik bukak terdedah cmtu jaa . da la mnyak ituh dar** . eee . padan muke makhluk haluss g hisap darah dye tuh . pastuu mule arh kene ganggu . maen2 ag dlm hutan tuh . -asal aku nie terlebeh emo sgt nieh ? haha- tapi x takut sgt laa kott . hantuu 2 dak kecik jer . cumell laa .
yg penting ader ZOEY .
haha . cute2 meyh !
khairul (gambit) ngarott koya baguss ja dlm cte nieh . da la tamak nak mamposshh ! kan end of this story . dye mati kene tercocok ngn kayu . tamak lagik . men sepak2 batu nisan la . kan da mamposhh . hm . mimi harris pong cumell . pelakon baruu kott . x penah tgok pong sbelum nieh !
but2 aku rase ader moral gak dye wat cte cmnieh . at least jgn maen2 dlm hutan la . mcm2 bleh jadi kan . mane tawuk ! lagik2 klaw bergalok sgt . nie plak buang mende kotor dlm hutan . lagik la makhluk haluss suke nak dekat . dah2 abes cte . naek bulu roma aku nieh . SERAM SEJUK dibuatnyerr . aissshhh !


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)