kenangan ngn arwah CIKGU KAMISAH !


candid to zaizuzaimi ! he take diz picxa tyme amek result pmr last year . terharu gle tgok gmbar nieh weyh . ckgu still senyum even result2 kami gempak gtuh . sbnarnye gmba nieh ade kat zai , so aku pakse gak dye upload nak tgok gmba ngn arwah ckgu . tyme nie ckgu ngah bz carik result myra yana . huhu .

~ IMBAS KEMBALI ~

tyme aku amek result n tibe giliran aku .
ckgu kamisah ckp : ain , awak dpt 1a je . tuh pown bm . naseb baek la math awak dpt B . tahniah k ! nnti naik form4 awak wat betol2 la dlm math . ckgu nak awak dpt A pulak . klau awak msok klas syumul , ckgu ngaja addmath awak nnti . k berusaha lagi ~

aku ckp : time kasih ckgu . ( muke nak nanges da tyme uh coz dpt 1a ja ) . aku pown senyum jela . oke ckgu taon dpn sy wat elok2 . insyaallah .


moral op da story : setiap yg hidup akan mati .
setiap moment yg berlalu diiringi dgn secebis kenangan !



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)