sengal jap !

hoi hoiii hoooiii !
hahahaaaaaa .
sumbak2 weyhh .
siott tul ase tyme ari kamis arituw an .
tyme nieh kat LAB sc .
da nak balek da la nieh kan kan kan .
pastuu kannn .
aku jalan la cepat2 kuar dari lab uh .
ntah kenape hoow kaki aku leyh jalan laju sgt aritu .
taw la kaki pnjang ! haha .
then aku jalan jalan jalan la turun tangge uh .
ntah la suweyy sgt nape .
aku ingt an sue blakang aku .
tgok2 sue jalan ikot sane tuuuuuuuuuuu !
ishh sue nieh .
bese lalu ikot dewan . haaaaaaaaa .
pastuu azim selok ckp kat aku .
" KOYA LA AIN "
hah ! ko kate aku koya .
ko tu sbenarnye koya la mengom weyy !
hm . aku pown teruss jela jalan kan .
lagik pown aku nak elak kan diri dari someone .
2 aku kene cepat uh .
sambil2 uh tgok2 pemandangan kat dewan uh .
sengal doe ! tade keje gtuh laa . hoho .
pastu terserempak ngn dorg2 uh , juz senyumm n blah jer kott !
then2 kuar2 terserempak lak ngn syaza sorg nieh .
aku nmpak da dye , dye x nmpak aku lagik kot .
aku saje la pndang laen .
tuppp2 ! dye nmapk aku .
dan aku errrgggghhh .
n he say : AIN ! AIN !! BYEE .............
OMG ! nape dye nmpak aku ( ckp dlm aty jer ) hee .
aku pown juz pndang dye n senyum yg di buat2 kott .
buat2 pndang laen jer .
aku pown x taw pe motif dye arituw .
x penah2 pown bye2 kat aku .
sengal !
harap muke ko jambu je laa .
tp kebiasaan nyer ko tnye la an .
mane shahrul ?
siot ko nganjeng aku bole harap ehh .


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)