todayy is fridayy not saturdayy !



ayat yg aku slalu dgr skang ~
ehem2 .
SITUASI 1
" ain da TEMBAM ouh ! "

SITUASI 2
" ain da CHUBBY laa "

SITUASI 3
" huyoo ! bapak tinggi minah nieh .
mkn ape haa ? "

SITUASI 4
" pipi tuh da nmpak montok ! "

mcm2 laa ag . maleh nak snarai mnyak maa .
ape daaa .
saia rase saia still cmnie kott .
haha .

ader jgak yg ckp camnie .
" ain si kuros kereng cam isi cicak kobeng nie
berat 54 kg ? bia betik lol , x caye x caye "
hm . x caye sudaa ~
tapi ituh la hakikatnyer .
aceceh !
tapi 54 kg tuh tyme timbang mase bulan 3 arituw .
skang x taw laa .
makin3 naek la kott .
kuat mkn nieh .
pntang ade makanan depan mater , pasti disambar teruss .

smpai2 umi aku ader ckp tyme tuh aku melantak roti pas mkn nasi 3 pinggan . hoho .
" awok nie bele ker ? bdn x gemok2 jgk " haha .
i dun think so .
but memndangkan aku remaja yg smakin nk mmbesar an .
so nafsu mkn smakin membuak2 laa .
aku rase aku da quite gemok sket .
tapi org je ckp aku nie still kuros kering .
nieh nak mrh nie awok !
buntutt je besaw ! haha ~


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)