tragedi balek dari TOWN !


ouh my gosh ! tidak ku sangke hal ini akan berlaku bebs ~ terpaku dibuatnyer . aku x taw bakpe aku lalai sgt arinie . td pas balek bandar x smpai 10 minit ag , aku dukung si uya nieh . ibu dye suruh ! aku pown pegang laa . salin baju pown x lagik aw . aku pown ngah koya ag tyme uh . bru balek dari bnda an td nek turun lift bape kali da . aku pening sket ja ! ntah camne tyme uh uya dye ngah nanges pas2 ngn berhingusnyer . aku nak lap hingus dye uh ngn baju dye . badan dye da x stabil . aku cam x leh nak imbang da coz pening ! then dushhhh gedebuk gedebakkk waaaaaaaaaaa !!!!!!!!! terpelanting ke bawah ! bdk tuh ape ag nanges la . aku pown ape ag terkesima la sejap . camne aku leh CUAI sgt haa . bodohh sungguh aku nie ! huhu .
trauma aku dibuatnyer . then malam td umi ngn abah n ibu dye g klinik ar-razi tuh . naseb bek x de pape yg seyes . klaw dak tuh da besa , comfirm ilang ingatan kott ! naseb bek gak ibu dye faham aku x sengaja td . bertubi2 aku mnx maaf kat ibu dye . aku mmg cuai betol la ! aku ilang penat pown x lagik ngn pening nyer . maafkan sy cik lia !!!!!!!!


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)