14 julai 2010 !


hm . smlm oke2 jer .

mule2 assembly dalam dewan .
huh ! aku oke lagi tyme nie .
x rase pape lagi .
masok kelass mase MATH pulakk .
ish ! tajok baruu - CIRCULAR MEASURE !
x beshh pong tajok nie .
cam susah jer . hoho ~ haha .
tape2 . saya leyh tanye macek zatie saya kat sebelah tuh kan .
helamak ! mase ke-3 lakk .
ADDMATH tyme ! nie aku lemahh nie .
huh ! pengetua merangkap cikgu addmath kelas aku .
kurenggg lahh blaja ngn dye . naseb x garangg mane ! haha .
leyh lahh maen2 sket . kan3 ? mmg aku x seyess blaja . adui ~
rehatREHAT .
cam biase aku menuju ke kantin ngn sue n maziah .
then masok makmal ict ntuk subjek sejarah oke !
tapi yg x besh err da lahh makmal tuh ber-air con .
then stokin2 lakk busukk nak mamposhh .
hm . terpaksaa lahh tahan sampai sejamm lebeyh sket .
huh ! sumpaaa x tahan doe .
p/s : len kali da tawuk ari rabu masok lab , basoh lahh dulu stokin tuh ehh kengkawan ! huh .
kul 12 bunyik locengg kteorg nakk masok kelas cepatcepat nieh .
tyme BI !
nnty masokk lambat2 kang , teacher marah pulakk .
berkejar2 lahh kteorg nieh masok kelas . da lahh tingkat atas skali . hmm .
sabaw jerrr !
oke2 masok2 kelass aku rase cam x sedapp badan jer .
pesal lak nie ?
tambah pulakk tetibe pinggang nieh saket smule .
aku wat biase je lahh .
tekak saket nak menelan nie !
taw2 je lahh tyme bi , byk sgt bergelakk ketawe .
sambil tuh aku pegang pinggang aku , tahan saket .
then , aku just wat derk jer lahh !
malehh nak layan sgt saket2 nie .
mase EA pulakk !
mcm ketare pulakk pening kepala nieh .
pastuu cikgu lakk suh aku ngn beberape org lagi mmbe aku jadi model kat depan .
ade kene mengena ngn tajok lahh .
aku bagi kat myra suh g depan , dye tanakk lahh pulak kan .
so aku ngn redo + malashnyer g gakk kat depan .
cam x semangat jerr .
da lahh aku rase cam nak demam ja tyme uh . hmm
then balikBALIKbalik !
aku cam biase tunggu kat bawah pokok tuh nak tggu abah .
ish ! lambat sunggoh .
da lahh aku x tahan saket pale nieh .
naseb arinie awal sket an . huhu .
then balikbalik umah x daya langsong daa .
masok bilik truss tdow .
bangon petang uh berat gila ase nak angkat pale .
umi suh g mandy .
yess ! ternyata aku demam . umi suh telan panadol .
tapi nape tetibe lak demam nie . uish !
pagi tadi umi tanye nak g skola x ?
aku cakap malas lahh , x larat gila .
sumpaa ! mmg aku x larat .
sume org paham klaw aku demam nie .
mmg lembikk abes lahh .

n arinie 15 julai 2010 - aku absent !
amek cuty sendiri .
soe kengkawan coz x diberitahu .
ain x larat da nak anta msj kat korg . :))


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)