BLOGGING punye pasal ka ?


Arrrrgghh ! org ckp blogging nie tempat luahan hati kte . ade org ckp pulak blogging nie tempat kte lepass geram kat seseorg ! yeke ? ahh ! macam2 lahh . ade org ckp lagik , blogging nie kte punye site , so suke hati kte lahh nak tulis pape pown sbb blog nie kte punyer . org tade hak nak marah or mempertikai kan pape yg kte tuliss dlm blog nie kan . tapi kenape sbb blog , kte nak bergadoh2 , bermusoh2 , saling benci-membenci , bersikap hipokrit , main perli2 . mcm musoh dalam selimut . sbb blog jugak ramai yg putus kawan . ade yg dulunyer berkawan baik , sbb cerita dalam blog . habis putus pertalian sbgai sahabat . hm . blog nie jahat ker ? klau jahat , kenape x bunoh ja . cian blog slalu sgt dipersalahkan sbb kejahilan manusia . klau blog nie bernyawa pown , mungkin dye tanak dipersalahkan sebegini rupa . huh ! padahal blog tade salah pape pown , sume nie atas kelancangan manusia menaip didalamnyer . wujudnyer blog untuk tempat luahan hati kte dan same skali bukan untuk mengumpat sekaligus mengutuk dan yg pasti bukan tempat ntuk mengata2 ! buat ape kte nak menambahkan dosa dalam blog , sedangkan dosa dalam alam realiti pown da berkilo-kilo ? cube lahh fikir , tade pape faedah pown bergadoh kerana blog . klau x puas hati ke pape , just face to face . tuliss dalam blog pown x guna jgk kan . nak marah pown x terluah . marah dalam blog sape boleh dgr , kte je yg tahu . org laen x dgr kan kte tgah marah . dari situ kte da tahu keja kte just sia-sia . aku pown x paham kenape manusia nie x penah puas haa ? include me . asyik nak cari pasal , bergadoh , menfitnah2 , perli2 . ape dapat ? tapi alhamdulillah aku tade dalam senarai tuu . klau aku nie jenis mulot jahat , agaknye jadi kaki gengster lahh aku . mnx simpang lahh malaikat 44 . aku tade langsung niat nak bergadoh ke fitnah2 ke or anything else . ALLAH pelihara lagik aku ntuk wat keja yg x mendatangkan faedah tuu . tapi aku x ckp aku baek . aku pown macam manusia biasa jgk . kdg2 jahat , kdg2 baik . maksud jahat tu tade lahh aku wat keja2 cmtuh . kdg2 ikut jgk kwn2 join skali ngata . tapi berlapik lahh . supaye hamba ALLAH tu x dgr . jahat kan ? haha ~

Ditaip pada . 5 JULAI 2010 . 6.58 p:m


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)