HAHA !


HAHA . akak dapatt PLKN lol !

errr ? 3 bulann lahh !
OMG ! selame 3 bulan lahh aku takk kan kena bantai ,
3 bulann aku takk kan kena pukul ,
3 bulan aku akan kehilangan akak ,
3 bulan tade orangg nakk berdushh2 ngn aku ,
3 bulan aku takk leh nak bermesra mesra ,
and 3 bulan jugak lahh aku jadii anak tunggal girl dlm rumahh !
yeay ! buttttttt____________ gembira kahh aku ?
suka kah aku ? happyy kah aku ?
bolee ka aku berpisah selama 3 bulan tuh ?
soklan uh bermaen maen sejak tahuu akak dptt PLKN nie .
1 week pown menanges bagai nakk rak !
Fyi , i'm nott ready yet lahh !
aarrggh ! mestii aku kesunyian nanty weyyh .
i can imagine it derr ~
stayy dalam bilik sengsorangg .
tidurr sorangg2 , bercakapp sorangg2 .
termangu mangu takk tahuu nak wat mende .
if biase , bolee borakk borakk or bergadoh gadoh ka .
ishh . mestii nanty adek slalu wat nyemakk kat bilik aku .
dye bukann suke aku dudokk dlm bilik sorangg2 .
pastuu mulott aku nie rase gatai je nakk menjeritt2 tahuu .
how dare youu adekk !
ade kang aku anta dye kat gua .
suke sgtt wat aku naek hanginn .
everydayy hidupp aku mestii penuh kesunyian .
err . tanpa gelak ketawe . adui ~
nie wat aku hiba nieh doee .
ye lahh , tempat aku bermanja manja da tade japp . HOHO .
baek burokk dye pown , dye tetap kakak aku .
sorangg pulak uh , buahh haty pengarangg jantongg aku . HAHA .
melambunggg ! hee ~
then umi pulakk mengejekk .
" kang x sampai akak g sane seminggu , mestii awok demam punye "
huh ? mungkinn ~
aku penah demam sbb rinduu kan someone nie taw .
maybe kalii nie demam sbb akak pulakk kan .
HAHA . nmpak sgtt betape eratnye relationship kteorgg .
even pade zahirnye , slalu bergadoh .
oke tryy lahh !
if ta bolee , aku curii sorangg budak dudokk umah aku .
bolee x umi ? HAHA .
supaye tade lahh nanty aku cakapp sorangg2 pulakk . hee ~


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)