kecoh bhaii ~


ngarott ja sorg budak nieh tawuk ! dye nie aku ngat pandeyy simpan rahsia kteorg , but tikam kami dari blakang . makk aii , cam cibaii ark ? huh ! cam shial pong ade gak . kteorg punyer la pecaye nakk mampusshh same ini budak . tp dye bwat dajjal lak kat kami . haisshh ! klaw bleh , aku nak tikam dye hidop2 then tanam truss . hidop pong nyusahkan org wat mende . saket mate @ saket aty tgok . membara tawuk ! tiap2 ari ade depan mate . adui ~ naseb aku nieh penyabar jgk laa tp x sgt pong . klaw x ................................ si 'A' nie suke sgt story2 ngn si 'B' nie , last2 skali rahsia si 'A' yg dikongsi bersame ngn si 'B' nieh bocor coz mulot si 'B' yg x retii nak simpan rahsia si 'A' . cian kan kat si 'A' tuh ? sbb salah pilih kwn ntuk melampiasskan story-mory dye tuh . mmg malang klaw dpt mmbe cmtuh . KAWAN yaa ampunn . depan baek x ubah cam MALAIKAT , blakang plak same geng ngn SETAN IJAU tuh . cam kampekk ja . huh ! aku rase nakk sepakk je dye jaoh2 , bia dye x kcaw kteorg lagik . ini la dinamenyerr SETAN bertopengg kan MANUSIA aww . klaw mao tawuk ! HIPOKRIT ? yess ! aku benci amat2 manusia yg suke berpura-pura baek . BodohBongokBangang lahh ! dan manusia tuh hampirr sgt dgn aku . dan aku ? terpakse bersikap kepura-puraan jgk lahh .


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)