kenangan silam !


bila mengimbau kenangan zaman skolah rendahh dulu , fikiran aku tertancapp mase darjah 6 . wahh2 ! so sweet lahh tyme uhh . andai mase boleh diputar balek , nak ja aku kembali zaman skolah rendah tawuk . mase darjah 6 aku kelas 6USM kelas ketiga , sek . keb batu 3 . ceyh ! x glamorr gila langsong name kan . haha . arrghh ! even x sedapp name cam skola org lenn pong , disitu lahh terukir kenangan yg sangat2 indah yg x mungkin aku lupakan . mmg sonok gilak arh . zaman kanak-kanak mmg menyeronokkan . haha . mase tuh x kesah langsong sume2 nieh nak UPSR kan . kelas sentiase happening ja ! ouh ! sgt2 mish zaman ituh . aarrgh ! aku ingat lagi mase darjah 6 tuh aku nie kira ' popular ' lahh dalam kalangan cikgu2 kelas aku tuh . tahap kebisingan aku memecah kesunyian dalam kelas tuh tawuk . lagi satu aku nie PENGAWAS . HAHA . another 1 , miss CIKGU RAZALI_________ ( oopss name bapak cikgu aku x hafal lahh , lagipown da 4 tahun berlalu ) lahh ! mase nie jugak aku terer mengarang gila . cikgu selalu puji2 . adudoi ! *blushing nieh . hehe . aku KACIP ngn cikgu lahh ! dari awal tahun hingga hujong tahun full dapat A lol ! haa . cikgu razali nie guru cemerlang bm and ade jugak lahh buat buku2 nie . so , kire nyer terkenal jugak lahh ! memandangkan aku nie terer karangan , cikgu slalu lahh bawak buku aku merata-rata . hah ! g kursus or buat buku karangan aku sebagai rujukan kat student2 lenn . aku rase tade lahh besh mane karangan aku tuh . but sebab ayat2 aku tuh yg menarik minat org membace kott . haha . mungkin !
huh ! ingat lagi mase nieh , ngah syok2 duk dalam kelas tgh mengarang lahh nie kan . cikgu datang dekat aku n bekata . ehem2 .
" anne , ari sabtu nnty awak ade takk ? cikgu nak pinjam buku awak nak bawak mase cikgu g kursus nnty "
then aku pown cakap " haa ? boleh2 cikgu . no problem "
haha . ntah pesal cikgu panggil aku ' anne ' ntah . maybe ade dekat2 ngn ain kott . haha . ade ke ? lawak btul cikgu nieh . sesuke hati ja nak tukar name saya . hee . ntah lol ! tuh lahh saat yg paling gembira dalam hidup aku .
nah ! ari sabtu tuh gila semangat lahh cikgu call umi aku . sbb hal tuh lahh . macam aku nie org penting lak . cikgu pown gila semangat lol ! then aku bagi 2-2 buku karangan aku . bia cikgu puas aty . hoho ~ yg paling2 x boleh blah nyer . hah ! ' aku g salam cikgu ' bengong ! sampai now bila aku teringat , aku ketawe sesorang . HAHA . cikgu pong naek tercengang , umi pown pelik . hee . mane aku tawuk lagi tyme uh . oppss ! maluuu nyer aku . aarrghh ! naseb cikgu x cakap pape . then tyme UPSR aku abes struggle sudaa ~ alhamdulillah ! aku pat 2A1B2C . A tuh bm ktas 1 n 2 . yess ! terima kasih cikgu atas segala-galanye . dirimu tetapku kenang dalam ingatan ! B lak b.inggeris . alhamdulillah jugak ! aku x penah2 dapat B woo . haha . then teacher norazina janji nak kasi rm5 sape2 yg dapat bi A or B . aku sahut cabaran tuh . akhirnyer tuh lahh hasilnyerr !

one more kesah2 zaman darjah 6 . haha . naek geli hati aku bila ingat mase darjah 6 nieh . macam2 kenangan suke duka aku ngn membe skola . haha . sebab tuh lahh aku cam nak kembali smule zaman kanak-kanak tuh . ahh ! alangkah indahnyerr . hm . oke aku start story aku dgn sorang mmbe aku nie . DAYANA AQILAH . yess ! namenyer se-sweet kelincahan orgnyerr . haha . sentiasa happy go lucky ja . bdk2 laky sokmo dok ngacau dye . haha . pecah perott sokmo aku ketawe dalam kelass . dye nieh sokmo bawak dye nyer sapu tangan kesayangan dye tuh . x leyh tinggal langsong minah nie dgn sapu tgn dye tuh . hm . then bila kteorg tawuk dye camtuh , kteorg pakat nak nyakat dye . haha . ade ja akal nakal ehh tyme uhh . sonok beb ! muahaha . kteorg g kidnap dye punye sapu tgn tuh and letak kat bakul sampah . tergelak2 lahh kteorg . dye yg x tawuk mende nieh wat blurr dye tuh . sory to say , dayana nieh luross bendul sket mase zaman tuh . oppss ! bila dye dah nampak sapu tgn dye tuh , cepat2 zulamizan g amek sapu tgn dye tuh kat bakul sampah . berkejar-kejaran minah ngn mamat tuh . ade jugak lahh yg turott serta . hee . aku ngn mmbe lenn yg duk at meja bergelakk sakan woo . mane x nyer , siap men pas pas lagi sapu tgn si dayana uh . cian aku tgok dye . sampai nanges2 nakk dapatkan dye nyer sapu tgn uh . HAHA . akhirnyer dak2 nieh pulang kan balik . dayana ouh dayana !
ade 2 org lagi . haha . SHAMSINA ngn ZAHIRAH . both sweet meyh . yess ! mereka bersahabat baek lol . 2-2 pendiam . 2-2 pemalu . aww ! sweet betul lahh . aku yg jahat nieh slalu menyakat si zahirah nie . dye nie terlalu amat2 pemalu . sbb tuh aku suke menyakat dye . pulakk duk dekat ngn meja aku , lagi beshh err . haha . sunggoh kejam macek ain nieh ! hehehehe .( ketawa jahat lol )


another hott story nieh oke ! . haha . tyme darjah 6 uhh aku dapat ' BANTUAN TUSYEN FREE ' (bukan nama sebenar) ntah mende namenyer aku x ingat . so , tusyen tuh percume lahh . alhadulillah x payahh bayar kan . hehe . aku sebenarnyer malash nak tusyen2 nieh . tapi ntah bakpe tawuk cikgu yg letak name aku masok tusyen free tuh . umi pown pakse . then aku terpaksa lahh merelakan diri . aceceh ! tusyen malam . kdg2 besh , kdg2 takott jugak lahh . sebelom g tusyen aku kena g ngaji dulu . arrgghh ! x senang ngaji aku bila dah dekat kul 8 . tusyen start kul 8 . kdg2 sampai dekat 8 lebeh . terpakse lahh jalan cepatt cepatt . asek2 muka aku ja yg lambat skali . adoi ! cikgu pong da lali ngn jawapan aku nie . " ain , nape lambat ? " / " hm cikgu . saya pegi ngaji dulu lahh tadi " haha . sampai2 cikgu x tanye dah pastuu . cikgu tawuk msti jawapan aku same ja kann . sampai2 kelass aku , aku dudokk teruss . hee . slenge parak aku . kdg2 maluu jugakk muka nieh ! hmm . but nak wat camne , ngaji pown penting jugak kan !
ade 1 hari tuh . tusyen aku abes kul 11 malam . uish . risaw gila aku coz abah x sampai2 lagi nie . nape ? tyme uh x guna lagi nset2 nie . susah lahh nakk calling2 nieh . public kat skola pulak rosakk . mmg wat dajjal ngn aku lahh nie . aku abes risau lahh nie . da kul 11.30 malam , aku nanges2 . ye lahh . sume da balek , naseb ade cikgu yg x balek lagi . da lahh sunyi semacam ja . sape x takott . ade sorg cikgu nie tggu aku sampai abah datang . nah ! kul 11.45 malam baru abah datang . huhu . sedihnyer aku bila abah cakap , abah tertido tadi . adui ~
nywayss . sume2 nie menjadi kenangan maniss x mungkin dapat aku lupakan . zaman kanak-kanak sunggoh menyeronokkan . oleh itu , manfaatkan lahh ia sebaek mungkin . alangkah bahagianyer andai dapat aku kembali smula zaman skola rendah . tapi itu x mungkin berlaku rite . huh ! rinduu sesgt kawan2 mase darjah 6 . hm . mane ehh korg ? misss a lot lahh korg . rase nakk berjumpa smula . heemmmmm .




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)