report card !


todayys aku x datang skola lahh ! sebab ape ? klau dak smk paya besar tawuk lahh sbb ape aku x datang skola arinie . mak bapak datang sign report card lahh . malash gyler doe mao datang . wat sengal jer . huh ! tade kepentingan pown aku datang . umi aku bukan bleh datang pown . so ? bek duk umah un9 jer an2 . hee ~ pepagi tuh ade ceramah isra' mikraj lak daa , kul 10 pulak sign report card tuh lahh . then aku pikir2 msti x blaja punye . malash lahh datang . kacip sbelahh aku tu pown x datang lahh . haha . so wat nyemakk je klau aku datang pown . dgr ceramah lagik ! klau ustaz izuddin kasi ceramah tuh , x ke tetidow aku kat dewan uhh . da lahh cakap siket punye lame . adui ~ aish ! x bek lorh ain ~ klau xmo dgr tuh , cakapp jelahh . helamak ! actually aku mmg malash datang pown . lagi2 ari jumaat ! mmg terlalu amat2 malash nie . memikirkan balek aku pown kena nek bas . huh ! then sampai2 kat simpang nak masok perumahan umah aku tuh , ramai ya ampunn dak2 smk gudang rasau tggu bas . pastuu ade lahh kegedikan disitu . pewiit sana pewiit sini . ish ! so kene jalann cepat cepat lah . tuh yg aku malash uh tggu ari jumaat . satu penyeksaan bagi aku doe . nak jalan lagi satu hal . penat sunggoh ! hate ari jumaat ~ arrgghh ! aikk , bukan kahh jumaat uh penghulu segala hari ? aish3 ! sori meyh . juz malash nek bas ja . biase2kan abah yg amek . huh ! yang penting todayy aku buat cuti cuti sendiri meyh ! lagi pown umi suh decorate bilik umi . so aku selaku anak yg solehah lagi baek , terpakse merajenkan diri mengemas atur bilik umi uhh . haha . masok bakul angkat sendiri lahh pulakk kan . dibantu oleh akak ngn adek aku . then aku nak tgok umi gumbiraa tgokk hasil decorate kami uh . amin !


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)