rumah TOKKI !


AHAHA . smlm tokki and tok baruu balek dari

rumaa ayah teh at KL .
dahh 2 weeks sudaa merekaa tinggal at sane ~
lame dahh nie x jumpa my grandpa and grandma .
so smlm jgk tokki suh umi wat MEE KARI weyy . yummy !!
besaw sunggoh seleraa orgg tuaa nie . HAHA .
then umi wat lahh kan .
ajak adek beradek kumpul at umah tokki .
perrggh ! ramai gila lahh . keluarga besar kan . hehe .
rase cam raya lahh pulak .
besh jugak kumpul skali skale ramai ramai camnie .
naseb umah tokki uh BESAR punyee ~
sonok arh dapat jumpaa sepupu skali skalee .
bukan sokmo leyh jumpaa !
tokki sampai umah uh dalam kul 10.30 mlm .
pe lagi bagi kaum2 ibu , borak borakk lahh keje dorgg .
pastuu makan2 kat bawah .
HAHA . gila meriah LOL . i like !
then aku benci betul ayah chik nieh .
suke sgt nyakat aku .
mentangg mentangg lahh aku TINGGI ann .
dye cakap " nie bolee jadi pramugari pesawat kargoo nie "
HAHA . aku senyumm ja .
pe arh ayah chik nie . tadok class langsong pesawat kargoo . duh !
pastuu ayah chik sambongg lagi .
x pown " model tupperware uh "
nah ! kenaa lagi . sumbat gila aku .
model tupperware bagi at saya ayah chik ?
sesuai kaa ? AHAHA ~
eeeuuuu ! not my taste haaa . hehe .
weyy ! mereka merekaa jelesh dgn keTINGGIan saya .
so dorangg cakap lahh gtuh kan . hoho ~
dah abes abes makan uh .
naik atas pulak , duk at berandaa atas ramai ramai wiff cousin cousin .
orgg orgg tua still duk bawah kat dapur borak lahh keje .
hm . amek angin mlm at berandaa uh . sepoi sepoi bahase kelingg jaa . besh woo !
dgr dgr laguu , borakk borakk .
mmg riuh sakan !
ade wat lawak bodoh uh sampai saket perot suke weyy .
but eh eh .
LUTFI awok da semakinn nsem lahh .
peewiitt ! senyum senyum maluu ja dye ek . HAHA .
NAZMI pulak still dgn koyaa macho dye .
eeeuuu ! mengarot jaa .
ish da pukul 1.45 pagi sudaa ~
x abes abes lagi borak nyerr .
mater aku mamai sudaa nie . huhu .
sok nak bangunn sahurr pulak .
balek dalam pukul 2.10 pagi .
terusssssss tidowww !
leteyh sgt meyh ~


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)