WTF !

kaw nieh pesal haa ?
pesal takk abes2 kacau life aku .
ape masalah kaw sebenarnye nieh ?
aku takk cari masalah dgn kaw pown kira kaw patot ckp alhamdulillah tawuk !
nak ja aku sumbat kasot skola aku tuh dalam mulott kaw .
aku ade life sendiri now .
x puass lagi kaw mencarek carek hati aku nie .
aku tanakk ade pape kaitan dgn kaw lagik lahh _sial_
aku dah tired dgn attitude kaw tuh .
kaw menjengkelkan + menyebelin ja .
dulu aku syg kaw !
skang aku benci sesangat lahh .
aku sakit hati amat2 !
taleyh habak dgn kata2 .
patot org cakapp jgn terlalu menyayangi someone tuh ,
dipenghujongnye kita akan membenci nyerr jua !
skang aku phm that words .
kaw phm jugak kan ?
so blah lahh dari life aku bole !
aku mohon sesgt nieh .
aku tade pape yg boleh dibanggekan .
aku takk hott pown !
kaw ade rupa ! kachak lagik tuh .
dan yg pasti aku tade hati kat kaw lagik .
kaw sejarah silam aku .
sejarah x mungkinn berulang kembali .
aku yakin ituh .



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)