bengangg :))


tadi macam biase lahh kan , aku maen maen fb . then aku terdetik nak bukak profile membe dye nie . aku tgok tgok wall dye nie , OMG ! ade satuu statuss dye nie macam aku rase berkait sgt dgn aku LOL . aku sgt2 terase statuss tuu ditujukan kat aku . but sememangnye tade tertuliss name aku pown . dye berkumen kumen dgn mmbe dye yang satuu lagi nie , cam nak kutok kutok aku pulak . aiishh ! STUPIDITY betoll . aku tahuu mungkin dye perli perli aku dgn mmbe dye tuu dalam fb sbb aku dahh memburokkan burokkan mmbe merekaa . weyy ! sape mulaa dulu nie ? mmbe kau yang mencetusskan perbalahan nie okayy ! if tade angin , mane mungkin pokok bolee bergoyangg dgn sendirii . aku dahh dapat agak statuss tu tuju kat aku . even tade tuliss name aku pown kat situu . so whatt ? sikitt aku ta kesahh LOL . ikot kau lahh . aku ta cari musoh , kau orangg yang nak jadi musoh aku kan . so go ahead lahh ! aku pown dahh lame ta senarai TOP HATERS aku nie . nanty bolee lahh kau orangg masokk dalam senarai aku tuhh ehh . dahh lame aku ta buat senarai gila gila nee . and pasal mmbe korangg uh pegi LANTAK dye lahh weyy . cakap belit belit macam taikk je . wekk ! tapi aku puas dapat ' betaa ' dgn dye dalam fb tuhh . puass hati aku dapat gunaa ayat HEBAD aku niee . kau pulak gunaa ayat KELINGG . HAHA . bia lahh aku ta akan menangg pong . janji aku dapat gunaa ayat power aku tuh . ta pasal pasal aku dapat BIGGEST musohh thiss year LOL . :)) nywayy , aku ta kesahh langsongg weyy . sbb bukan aku yang cari masalah but kau tuu (!)


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)