DRESS nie cantek !




wee . I WANT THIS DRESS gila gila lahh . sangatsangat menarik minat penglihatan saya melihat dress niee tawuk . jumpe at tempat sorangg budak at fb niee . mmg rambang gila mata tgok LOL . rase macam semua je naa . semua cantek . lagi lahh menarik minat saya ntuk membelinye . but2 mao cari kat bazar depan alamodaa tu dulu . mmg saya dahh sasarkan , mmg naa beli jugak dress niee thiss year . sangatsangat cantek . aww aww !




wahhhh ! amatamat addicted dgn ini dress skrangg tawuk (!) . gila gila menarik . naa OWN jugak dress niee . sumpaa ! yangg pink tuh , aww aww menarik sunggoh . lembut gila warnaa dea kann . mmbe saya yang laen addicted dgn wedges . saya addicted dgn mende alah niee lahh :) takan naa pakai mcamniee kott ? seksi parokk ! ohh saya taa sejahil tuu . pakai inner lahh dear . keep in touch okayy !


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)