puasa taa hari niee ? aww aww !


hari niee besh gila lahh kot .

dalam kelas tadi just ade 21 orangg je .
veryvery sengal meyh :)
semua pemalas .
eh eh korang taa dengar ke ,
cikgu PA ke cikgu SC ntah yangg cakap niee ,
" 4 Syumul sebelom sebelom niee tade lahh pemalas macam tahon niee "
mbek nok ! kenaa kat batangg hidung sendiri kann .
dapat pulak cikgu yang kuat perli perli niee .
mmg kena tadah telinga sokmo lahh weyy .
todayy macam taa happeningg macam selalu ja .
sbb taa ramai datang kott . mungkin juak niee .
but saya rinduu someone lahh . ngee!
tapi kan biar lahh rahsia .
dahh beberapa hari niee ta datangg meyh .
dalam kelas tadi asek teringat ingat je . ggrrr !
eh eh bukan awok , sorii sikit ek . huh !
mase sejarah tadi tgok video .
saya , myra yana , ain fana and keryah .
abes cepatt doh masok dalam lab ict .
cikgu tayah cakap lahh .
lagi pantas and efficentnye . ngee!
so , memandanggkan kteorangg terlalu awal daripada dorangg dorangg tuh ,
cikgu siro pasangg video macam macam . sumbak abesh !
mula mula saya berdiri tgok video tuu .
then penat ahh , bersila pulak atas lantai .
and semuaa ikot i lahh uu . ngee!
ohh mase BI pulakk niee , presentation ! OUH MY ALLAH ! :)
i know now why dorang ramai taa datang todayy ,
sbb present hari niee lahh tuu .
ahh ! klau saya tahuu , taa nak datang jugak niee . ishh !
dahh lahh teacher kasi soalan ntuk sorang sorangg . lagi benci !
engad kan 1 kumpulan , 1 soalan . teacher niee . ehee .
then saya sajea je jawab lambat lambat tadi ,
and teacher suh postponee hari esok lahh kott . ntah ! idk ~
ohh mase Ekonomi Asas pulak .
tanak belajar lahh hari niee
sbb letih and malas kott . lagi pongg dahh abes silibuse niee . *betol ka i eja niee ?
dahh lahh two period , gila lambat kott . huh !
naseb baek ade kucingg . leh maen maen dgn beliau .
comell je , but saya punya rabbit dua kali ganda comell dari awok tahuu kucingg .
warna kelabuu , comell comell .
then kkkkkkrrrrrrrrrrrrriiiiiiiinnnnnnnggggggggg ................
balek balek , dan dan je hujann turon .
hujan panas pulak tuu , mintak mintak jgn demam sudaa .
klau demam , lagi i suke tahuu . HAHA .
naseb baek abah amek awal sikit , gila rajen bapak saya niee .
amek saya and adek kul 2.50 ptg tuu , then kul 3.00 pegi amek akak pulak
sbb dea ade kelas lebeh . hehe .
tgok tgok kete Gen-2 abah tuu , terus panggil adek suh bangon . ngee!
sampai rumah je tgok tgok sepasang rabbit saya tuh tengah makan tengahari .
mereka sokmo gitu , always kebulurann .
pantangg saya keluar dari rumah , mesti terus cakar cakar jaringg dea tuu .
now , bulu si coco tuu dahh cantek taa macam mase beli hari tuu .
dahh sangatsangat lembut sudaa .
dahh bertambah tambah comell niee .
and dgn taa salin baju nye ,
terus capai broadband and USB .
so apee lagi maa ? unlinee lahh . :)






Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)