rabbit = arnab !


HAHA . GILA excitedd betol akak nie nak bela binatang berbulu yang bernama RABBIT nie . aku ta menunjukkan minat langsongg meyh ! HAHA . aku ta care sangat pasal menda menda alah nieh . abes pakse dahh suroh abah beli rabbit nie . cian aku tgok abah . terpakse ikut kehendak GILA GILA anak dye sorangg nie kann . sekali pandangg ta comell mane pown , but2 dua tiga kali pandangg cun jugak rabbit nie . geram meyh aku tgok bulu dye . lembut gila lahh . tapi aku cian pulak tgok dye sengsorangg kat dalam bakul uh . BETINA okayy ! setiap makhluk yang dijadikan pasti berpasangan . ye dok ? tapi umi kate klau beli yang jantan kang , cepat pulak ' membiak ' binatangg niee :)) paham paham jelahh rabbit kann . buat maksiat dalam bilik aku niee kang . haaiissh ! hehe . hm . umi pulak terlampau excitedd dgn rabbit niee . umi umi . aduyaii ! hurm (!) macam macam name umi dgn akak kasi at thiss rabbit cleo lahh tejaa lahh . cam mengarott kann . HAHA . oOPpss ! aku na kasi name nie lahh . NURUL AIN DANISHA RAFIQAH DANIA BALQIS . dahh lame aku berkenan dgn name nie . kasi kat rabbit niee oke jugak kott . sampai jugak hajat aku . :)) name aku mesti terselit sikit . pe macam besh dok ? HAHA . *innonsent kott !


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)