rinduu thiss boy :)

cikgu ajar . ' RINDUU ' tu kata kerja . cikgu ajar lagi , ' AWAK ' tu kata ganti diri .
tapi , bila cikgu tanye . ' RINDU AWAK ' tu kata ape ,
saya kata itu , kata hati saya :)


semalam tetibe saya teringat kat awok shah (!) . bukan , memang selalu saya teringat kat awok pongg . saje je . ntah kenapee saya sangatsangat rinduu kat awok . ntah kenapee saya sangatsangat menyesal . ntah kenapee saya rasa sangatsangat terkilan . saya sangat rinduu dgn senyuman awok tu yangg macam kat atas nieeh . saya admit , last year mmg saya abaikan kan awok even awok semakin dekat dgn saya . tapi semalam sambil sambil baringg kat atas katil , saya bace msj msj awok last year and sebahagiannye thiss year , ohh saya bermonolog dalam hati . " klau lahh mase lalu bolee diundur , aku naa dia ade dekat sini . YA ALLAH . aku naa hargai dia semula " . lalu saya tersenyum sinis kat diri saya sendiri . huh ! aku mengeluh perlahan . sangatsangat mustahil . and tanpe disedari beberapa titis air mata saya mengalir di pipi . mmg klau bace msj dye mesti feelingg pluss sensitif abes . tatao pulak kenapee (!) . perkare tuh lahh selalu saya ulangg dan ulangg sejak kebelakangan ini . dekat skola , asek berangan . klau taa berangan pong termenungg ja . sampai bolee tembuss dindingg kelas 4 SYUMUL tuu . saya taa rasa mengarot klau saya kata saya rinduu dye sbb dye kawan saya mase saya sunyi yang palingg terbaek merangkap boyfie saya . saya rase taa salah kann ? semua orangg ade hak masing masingg . klau taa suke saya punye entry kali niee , awak dipersilaa kan blahh dari blog saya niee okayy ! :) maaf terkasar untuk kali niee . ahaa .


p/s : saya tetap tunggu awok balek kuantan . so balek lahh k !
sangatsangat mao jumpe shah ! plessssss dear :)


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)