selamatpetangsyggs !


semalam kan . macek miera saya tuh ajar saya buat mende alah niee .
dahh lame suroh dye ajar , but dye takott orang tahuu .
saya minat betol gambar2 yang dye edyt tuh .
and semalam un9 fb saya , dye pown tanye .
" ain , nak ke ta ? "
" nak ape dear ? "
" alah , ain da lupe eh . yg ain suh miera ajar uh . ingat ta ? "
" ouh ! ingat2 . nak3 ! "
" janji jgn btw orangg lain eh ? "
" oke janji syggs ! "
_____________________________________________
yess ! now i got that software . tengs miera . lovee you many2 lahh dear ~
bolee jugak jadi peneman saya tyme ' sumbak ' HAHA .
so , inieh lahh hasilnyer .




1 2 3 ! and and ini lahh hasilnyerr .
perghh ! bia lahh sekadar edyt pown . HAHA .
ade jugak keje saya tyme boringg ! HOHO ~
dia KACIP fb saya ! ILY her gilagila .
terimakasihsayangs !


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)