someonee maybee (!)

SHOUT TO SAPE SAPE YANGG BERKENAAN plus TERASA (!)

" hurm . dea khianat orangg bolee ,
if orangg khianat sikit je kat dea .
touchingg gila . "
tu lahh serba sedikit tentangg budak niee .
saya mmg geram gila tadi tahuu .
mula mula bekas pensel pink saya tuh hilangg .
then tgah tgah bace text BI tadi dan2 je dea g capai saya punye sapu tangan pink uh .
mmg sakit hati gila lahh . bila tanye yea yea je kata taa amek .
tapi ternyata mmg dea yangg suroh orangg laen sorokkan .
sape taa sakit jiwaa . duhh !
naa touchingg lebeh2 kangg , kawan . naseb naseb !
bila saya sorok dea punye pulak but keryah yangg sarankan dulu .
saje naa kena kan dea pulak .
dea macam beria ria pulak .
selalu dahh dea buat saya macamniee .
tapi bila mengenangkan dea tu kawan saya, " YA ALLAH , berikanlahh aku kesabaran yangg lebeh . "
tapi saya tetap tahan dgn pengkhianatan niee .
nanty taa pasal pasal dapat dosa free sbb kuat mencarutt dalam hati .
bila lahh naa insaf kawan saya niee .
orangg khianat dea sekali sekala pongg dahh naa touchingg lebeh .
camne pulak dea yangg khianat orangg hampir setiap hari , ape perasaan budak tuu ?
orangg taa akan mula , kalau awok taa mula dulu tahuu taa .
sbb awok lahh , saya buat .
tape tape ain . semua orangg taa perfect okayy (!)
think positive lahh dear .
jangan terlalu selfish sangat .
jangan pikir dalam otak tuu kejanye naa khianat orangg ja .


note : naseb baek ntuk thiss year je .
ALHAMDULILLAH (!)


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)