tersirapp ^_^


hm . gila sengal kott hari niee . lagi terok siot hari niee ramai taa datangg . ish3 . next week lagi ramainye kan , sbb naa dekat raya dahh oh . ngee! LOL . bengong kott naem hari niee . larh . saya engad dea kenal selama niee shahrul saya tuu , so selama niee dea pandeyy sebot jelah . ye lahh , ikot azim kann . mmg macam tuu . koya parok ! taa kenal rupenye mamat niee si shahrul tuu . HAHA . nganjengg saya punye lahh segala macam bagai je . last last bole pulak tanye saya " weyy , shahrul tuu umur brape ? " naa gelak saya rase mase tuu . tapi mase tuu saya tgah termenung kott , so taa dengar sangat lahh apee dea cakap . then apih terang terang kan sikitt , baru lahh " haa . lahh shahrul hakim tuu ke . yang tinggi tinggi , yang puteh puteh tuu . " ngee! hotak kau lembap betol naa pick-up kan naem , gila slengaa ahh kau niee . pastuu si naem niee buat statement yang saya sendiri taa tahuu menahuu . ntah pape meyh ! WTF punye statement haa ? naem cakapp , " aqib cakap mase skola rendah , kau suke kat dea . " menyirapp je darah aku time tuu . gila bodoh punye statement . bila saya menafikannye , mula lahh buat muka taa percayee dea tuu . sape buat ceritaa ntah , eeuuu . orang macam aqib , tade mase aku . dan taa penah aku suke kat dea . yucckk ! statement niee karot lagi mengarot lahh . benci betol aku dgn naem niee . ish , klau naa tabur fitnah pongg , kasi lahh yang hanseng hansengg sikitt LOL . sejak zaman bila ntah saya suke kat aqib tuu . statement taa munasabah langsongg kott . taa penah pulak terkeluar dari mulot saya niee perkara yang mengarot macam tuu . eeuuu ! sengal jer :( tapi tapee , bukan mengubah pape pongg kata kata dea tuu dalam diri saya . taa amek point langsongg .

sokayy naem . aku terima kata kata kau tuh dengan hati terbuka . fitnah lahh aku lagi . aku bukan dengar sangat apee yang kau cakap kat aku , sbb dalam kelas hobi aku selalu termenungg . so ? kau jugak yang letih kan .



p/s : taa dapat terimaa lagi kenyataan tuu stakat niee . sori guys !







Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)