boringg , boringg , boringg !

hm . aku rase skang an hidup aku
sangatsangat lahh boringg .
hampir setiap hari aku bace blog budak tuuu ,
perasaan aku diserbu satu perasaan gila lahh .
that mean perasaan CEMBURUU . ggrrr !
ntah pape , tanakk bace .
rase macam naa bace jehh . huh !
asek asek cter pasal boyfie dea dan segala macam bagai .
macam dea sorangg je kott yang ade boyfie kat atas dunia niehh . WTF !
then seperti biase aku akan bukak blog budak sorang lagi niee ,
even dea taa follow aku dahh and aku taa follow dea dahh .
aku still naa tahu perkembangan blog dea tuhh .
so stupidityy aku rase kott :)
dea taa ucap langsongg terima kasih ke pape kee kat
membe dea kat sini .
amatamat ta kenal di untungg kott kau niee .
tape lahh , asal kan dea bahagia sudaa lahh .
aku taa kesah mane ponggg , but sedikitt terkilan maybee . ngee!








Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)