R A Y A 2 0 1 0

hah , nieh otw na pegi mane nta ^_^
beraye lahh kan hari raye . ngee!
klau ta silapp time nie otw na g umah kak eja .

eh , niehh pakwe saya ? bukann . HAHA .
sesunggohnye beliau ta layak dgn saya meyh :)
dea adek saya yang ter-ting tong ! ngee~


ohh top scandal saya ntuk tahun 2 0 1 0 awok !
eh lutfi , awok smakin hanseng lahh . i like youu . *aww .
kami mmg ade hubungan tahuu :)
sepupu saya yang palingg kacip .

p/s : saya tahu sepupu and sepupu ta bole
dudok dekat2 kan , tapi ntuk setahun sekali tape kan ? ngee!

di pagi raya yang heningg . kami 3 beradek !
sewel gila adek . tonggek arh awok !
peace peace yaww :)

saya dgn NILAM CESAR .
awok comell ohh nilam .
anak mat salleh niee mmg cantek gila !
sayangs dea amat amat ketad . ^_^

*aww , sumpahh time niee
tgah b o r i n g !

orang cakap kami twins .
ade macam twins ke ? :)

ohh hometown , gedix bukan .
yang belakang uh jgn tertipu .
bukan .... bukan .......... ! HAHA .







Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)