kerjaya ANGANKU !


bila BESAR nanty , saya nak jadi nehh laa =) *angan-angan !

seorang MODEL yg berwawasan !


seorang NOVELIS yg terkenal !


seorang AKAUNTAN yg berjaya !



haaaa , berikan REASON saya =) *betol oke !

angan angan 1 > saya memiliki tubuh badan yang kurus lagii langsing .
> tinggi 169cm dan berat 54kg . nak mencapai 170cm pd tahun 2011 !

angan angan 2 > saya suke mengarang crite karot lagii mengarot .
> suke berangan dan senang crite sangat suke berimaginasi di alam fantasi !
> suke membace NOVEL NOVEL cintan !

angan angan 3 > belaja dikelas ACCOUNTing !
> sangat sayang subjek tuh dari mende laen .
> GAJI jadi akauntan mahal woo . tayahh KAWEN ! hahaha :)


if diberi peluang , i mao jadi semue nehh ! but mungkin kahh ??
of coz bleh kumpul duet BERKILO KILO gram an . HAHA .
then tanggung diri sendiri , tayah kawen kodd ~ eh mane buleh , tu WAJIB ! :)

diantare ke3-3 nehh , paling i minat nak jadi PENULIS NOVEL lahh ! sbb kawan i ckp , i ade BAKAT ntuk ke arah ituu . wink wink !
god willing ! ~


uuppss ! tertinggal pulakk . one moree > saya mao jadi PENSYARAH !
sbb saya talkactive kodd . minat juak dalam bidang2 yg perlukan banyak bercakapp nehh .
KUNFAYAKUN = " jika ALLAH mengkehendakinye , maka terjadilahh "






Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)