no CAPTION laa ~

Cinta itu takkan mungkin indah buat selamanya... Andai jumpa cinta yang indah, mengertilah itu adalah cinta yang indah bersama Allah.

Cinta yang aku harapkan tidaklah sehebat My Heart yang mungkin akan melepaskan seorang lelaki yang disayangi dan dicintai untuk melihat orang itu bahagia dengan seorang yang dicintainya... Aku tidaklah sekuat itu untuk melakukannya. Cinta yang aku harapkan juga bukanlah sehebat Eifell I'm In Love yang mempunyai kehidupan yang cukup sempurna dan mampu mengubah seseorang itu dari seorang yang angkuh kepada seorang yang menghargai wanita.. Cinta aku juga bukanlah seperti Stairway To Heaven yang mungkin akan terlalu mencintai orang lain hanya kerana orang yang dicintai itu tidak ada lagi.. Aku bukanlah seorang yang sangat setia.. Aku hanya mengharapkan penghargaan dari orang yang aku sayang. Cinta aku tidak mungkin akan sehebat Lagenda Budak Setan yang mungkin akan tabah apabila mengetahui orang yang dicintai, yang ditunggu mengahwini lelaki lain...

Tapi, aku cuma mengharapkan cinta yang sederhana, yang mampu buat aku tersenyum, rasa dihargai, inginkan kejujuran dan kesetiaan dalam hubungan. Aku tak pernah mengharapkan harta benda melainkan itu.:)



ehem , cute sajee kan article neh ?








Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)