saya minta MAAF !



wink wink ! budak kat atas neh CUN  chumel kan ? gumbira saje tengok . but aku rase aku taa segumbira budak  neh rite now . GGRRR -,- btaw , aku BENCI betol laa ! pasal kau kot aku taa jadi HANGOUT tadi . klau taa pasal Mr. Nanda cakap banyak-2 kat skola tadi , tentu akak buleh balek awal sket . then aku buleh pegi . BODOH betol ! tyme nak balek baru nak cakap ape lahh . macam-2 ! GILA bengang aku tadi . yeay ! ain tahu . mucet dgn aien fana pown mesty geram BENGANG kat ain kan ? huhu . i know dear ! tapi bukan ku pinta untuk buad sedemikian . SUMPAH , aku malu kat mucet . cian kot kat MUCET ! aku tahu nada dalam msj dia pown macam marah aku jeh . BETUL , aku da ciap semaksimum mungkin daa tadi , BUT abah lambat sikit sebab amek akak kat skola n**** BLEBER apee ntoh . aku abes GELISAH cemas tahu . dalam hati " mesti mucet marah aku sebab lambat , aduyai ! " then bila abah sampai-2 tadi , mucet send msj " mucet nak cancel g r " . aiyaa ! tapi GOOD bagus juak . sebab aku pown tengah BENGANG jugak tadi . mmg SENGAL SENGAL BANGANG jeh ! akak pown bawak DIGITAL CAMERA tuh kat skola tadi , then bile pikir twice . MALAS laa ! buad serabot pale jeh . hoho ~ tapi kan . " KITA JUST MERANCANG JE , SEMUANYE ALLAH YANG TENTUKAN " . so klau kita rancang laa BAGAI nak mamposs  GILO pown , klau ALLAH ta izinkan taa jadi jugak kan . so if nak merancang uh berPADA-PADA laa . mungkin ade HIKMAH Allah ta kasi aku pegi merayau-2 uh . yeay ! sebab ALLAH nak suroh aku siap kan kerja kursus akaun yg just nak typing-2 jeh uh . tuh laa HIKMAHnye ! Allah taa kasi aku MERAMBU-2 sesedap , padahal kerja neh belambak lagi . dengan buku teks text book taa carik lagi mehh . GGGRR -,- tapi tadi da cancel kan , so cari-2 buku teks . so then YESSS buku teks saya mencukupi iaitu sebanyak 15buah . CERMAT kan aku ? buku teks ADDMATH aku from awal tahun till akher tahun , dudok stay kat bawoh KATIL aku tuh . muahahahaha . tapi-2 tersusun RAPI taw . molek lagi but just BERSAWANG jeh laa . almaklum laaa ! ngee ~ then now , just nak FOCUS on kerja kursus akaun neh je . semalam tido jap pukul 9mlm then pukul 11.30mlm bangun balek semata-mata nak buad mende alah neh . then masok tido semula pukul 5.10pg . HUSHH , rosak mata aku ! and LASTLY aku nak cakap :

AMIRA MURSYIDA and AIN FARHANA , i'm soo sooooo soo SURRY babes ! 
ain tahu ain yang salah !
sebab ain kan , korang terpakse CANCEL g town .
MINTAK MAAF gila-2 neh . *muke cuak daa 
bukan sebab ain , tapi ______________ "
ain akan mintak maaf secare TERBUKA rasmi hari ISNIN nanty .
maybe next tyme kita HANGOUT same-2 again .
lastly , maafkan tak ?

to my buddy IZZATI AMIRA : aishh , taa dapat juak jumpe awok ntuk terakhir kali maybe .
naseb baek semalam daa bergurau-2 senda jap . hoho .
ade jodoh , kita jumpe lagi ok dear !
sambut laa salam perpisahan dari saya yg sangat-2 IKHLAS neh taw .
i will miss u my buddy . BFF forever !





Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)