soal dan jawab ! :)


Siapakah peneman anda semasa tidur ?

Ø my hencik bebot , binatang berbulu ( bear ) and my sista !

Bilakah pertama kali anda rase dikecewakan ?

Ø This year maybe !

Sebab ape anda rase kecewa ?

Ø Sbb dia pindah KL . huhu :( sumpahh , sedehh !

Anda pernah bercinta ?

Ø Of coz pernah lahh !

Pada tahun bila ?

Ø Hm , start tahun 2008 mase akhir tahun form 2 . oouucchh ! gatai maa :)

Minuman yg selalu anda beli ?

Ø air tin SOYA and air kotak laici .

Anda pandai tak memasak ?

Ø Ohh ! masak air and masak nasik pndai lerr . hehe .

Subjek ape yang paling anda minat ?

Ø Subjek BM ! karangan ohh . saya suke karangan . ngee ~

Subjek ape paling anda tak suke ?

Ø Hm , subjek ADDMATH kodd sbb dia susah sgt laa . klau dia snang , saya suke lah !

Dia bermakna tak dalam hidup anda ?

Ø Sape sape ? ahaa , MR. A and MR. S sangat-2 bermakne dalam hidup saya sampai bila-2 . insyaALLAH ~

Apakah barang kesayangan anda ?

Ø Buleh ta list lebih daripada 1 ? HAHA . my hp sony W205 , my watch , my dress and my desire . gahh ~

Ada berape orang adek-beradek and anak ke berape ?

Ø Act , ade 4 orang !but abg saya da meninggal tyme baby . so now ade 3 orang jee lahh . saya yang tengah-2 ~

Perkara buruk ape yang awak pernah buat dan tak akan buat lagi ?

Ø Saya pernah meniru tyme exam mid year dulu . kantoi sudaa ! and lepas neh nak selalu siapkan homework terutamanye addmath ! ggrrr -,-

Dalam sehari , awak buleh makan berape pinggan sekali nasik ?

Ø Saya buleh makan sampai 3 pinggan sekali dalam satu-2 mase tertentu dan tempoh mase yg tertentu .

Berat dan tinggi anda berapekah ?

Ø Berat ? ehem-2 , 54kg jee . Tinggi ? ahaa , 169cm :)

Berikan ciri-ciri orang yang membuat soalan nie ?

Ø Cumell , hot , tinggi lampai , puteh melepak , gebu and suke tanye soalan mengarut-2 jee . hehe .

Dia siapa sebenarnyee ?

Ø Dia bestfriendd saya . ohh yeah !



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)