suare youu CUMEL jeh !



aiyoo ! aku rase macam nak BOM jee syarikat celcom . buleh dok ? *ntah pape , tetibe jee ! muahaha . semalam aku calling-2 En. Boyfriend aku tuh . alaa , bia laa aku nak buad bakti sikitt . asek-2 dia jeh yg call . cian juak kat you dear . hehe . *padahal suke parok ! then aku call dalam 1 hour jeh kodd , kredit from rm8.88 tinggal 0.26sen jeh . sengal bukan ? padahal sekejap jeh kodd aku call uh . nak tolak gila banyak kredit aku tuh pehal ? Eee . tapeh laa , demi En. Boyfriend , oke jeh *dalam hati berasap gila kredit burn gituh jeh . tapi betul ke aku nak salahkan celcom uh ? macam PELIK jee . hehe . bukan nak salahkan diri sendiri , borak dgn pakwe kau uh panjang-2 tape , then marah kat celcom pulak tarik kredit kau banyak . celcom taa salah kodd , da mmg seminit 0.15sen . aku jeh tamoh save kredit tuh . HAHA . bia lerr . tapi aku jarang-2 laa call org neh . expecially num yg aku 8pax uh . so taa berape nak tahu laa seminit bape banyak dia burn . tuh terkejot macam nak jadi beruk jeh bila tengok kredit tinggal brape kerat sen jee . BENGANG++++ terpaku jap kat situ . klau bukan pasal En. Boyfriend aku tuh , macam comfirm jeh aku nak sumpah seranah mende alah neh . hoho . *uppss ! bukan betul pown , saje nak nmpok evil sikitt . hehe . perkhidmatan taa memberangsangkan betul ! agaga :) yg penting semalam tade berlaku sebarang ' GANGGU TEKNIKAL ' okeh ! HAHA . aku suke ~

cikGIRLFRIEND : contoh laa klau i pegi KL uh nanty kan , nak jumpe kat mane sygss ?
en.BOYFRIEND : alaa . mid valley , sunway piramid or KLCC ke . ahaa . u tunggu kat KTM uh , nanty i jemput laa u dgn sys . hehe . *bapok gudnyee en. pakwe saya neh .

cupp cupp ! semalam aku salah dgr sumthing ohh . malu gilaa . naseb aku buleh cover sikit . buad-2 taa dgr . macam neh ~

enBOYFRIEND : then nanty pegi la kat umah i !

antare aku salah dgr or dia yg salah cakap . uuppsss ! maybe line taa clear kott tym uh . tapi aku dgr dia cakap mende tuh laa . ggggrrrr -,- tergamam jap sbb terkejut . tnye balek ~

cikGIRLFREND : haaa ? pegi rumah u dear ? gggrrrr . * tnye balek laa , buad-2 terkejut gtuh . aku yg salah dgr kodd td , excited laa kononnyee . nmpok sangat GATAI kan . eh2 , aku bukan macam tuh oke .
enBOYFRIEND : eh bukan laa sayangs , mane ade i cakap macam tu . agak-2 laa . *ketawe-2 . klau jiran i tanye , macamane ? ahaaa .
cikGIRLFRIEND : eh2 , malunyee saya ! haha . tp td kan i dgr u cakap like dat laa . alaa , u cakap jelaa isteri u neh . dush dush . muahahahaha . *due-2 gelak sesame . padahal aku malu gila nak cakap camtuh . wekk ! mahu guling-2 gedix aku kat situ .
enBOYFRIEND : haha . u neh sygs , takan laa i nak ajak u pegi rumah i kott kan . ggrrr -,- *blurr jap . hehe .
cikGIRLFRIEND : alaa , i still macam takot jeh taw . ahaa . first tym first date kott . takot jugak laa nk jumpe u neh . macam mane yee i nak tahu u neh baek ? * waa ! soalan yg hanye org berase diri dia baek jee bleh jawab kott . hee .
en.BOYFRIEND : ahaa , macamane yee ? macamane i nk cakap yg i neh baek ? alaa alaa , tayah takot . i ta makan org laa sygss ! tp i still tahu batas-2 pergaulan . alaa , jgn risau laa . i taa pegang tgn or pegang ape-2 nyee , ayah i haji kott . *ahaa , tu ayah u kott , bukan u dear . hoho .
cikGIRLFRIEND : tape-2 , insyaALLAH . sampainye i kat sane next month . i nak sangat kott jumpe u . whoahh 
enBOYFRIEND : yeay ! i pown nak sangat-2 jumpe u laa sygss . ahaa .

n blaa blaaa blaaa *psstt , takan nak btaw semua kott ? taa privacy laa babe ! ahaaa .

_____________________________________________________________
fyi , aku mmg nak sangat jumpe dia . sumpahh saya da jatoh sayang dgn suare you tuh sayangs ! suare yg betul-2 macho HAPPENING taw . mesti se-HAPPENING orangnyee . and-2 mntak-2 akak on nak pegi sane . diam-2 jangan btaw umi nak jumpe En. Boyfriend aku kat sane , taa pepasal taa dapat pegi satu hal , kena ceramah sebaldi pulak . huhu . lastly , mmg seronok gila call you sygs , BEST BEST laaa ! sbb u i taa kedekut kredit . HAHA . i love youu hunn :)





Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)