jenis tak paham bahase !


( sila CLICK jika rabun yea ! *ahaa , jahatnyee aku )




winkwink (!) Assalamualaikum peeps ! ahaa :)
i saje jeh kodd nak post entry pasal neh . weee ~
cehh ! mesty ade orang cakap , " pehh , berlagak nyerr budak neh "
agaga . lantak i laa babe ! tapi tapi kan , saje jeh mao tanye .
suke ta suke ta if orang yang korang ta kenal , ahaa .
senang cakap laki yang muke macam PENYANGAK  add korang 
dalam Laman Sosial neh ? alahai . rase nak tengok pun tanak .
tapi kalau yang suke jenis muke macam tuh , tatao laa pulak kan .
tapi kalau i memang ta suke ta suke . yang gurl bape kerat jeh yang add .
memang buleh kira ! HAHA . majoriti laki ohh . GGRRRR -,-
ape daaa . Eh Eh awak ! saya x baek SOMBONG laaa , tayah add lerr .
tapi kalau gurl , i approve saje . ngeeee (!)
neh ade yang add errr malas nak story laa pasal muke dia . HAHA .
*ggrrr . STUPIDnye aku neh , macam kau cun sangat wehh (^_^)
mule-2 tuh nak maen saje saje jeh tamoh approve , now semakin PARAH gawat laa pulak .
sehari 20 Friend Request and above . ntah pape jeh laaa .
tapi tapi perasan ta klau yang ade facebook tu laaaa . errrrr
yang dekat friend request uh just ade button COMFIRM and NOT NOW je kan ?
kemanekah button IGNORE hah ? ta ke meyusahkan orang pulak . haih -,-
dulu ade , sekarang sudaa di-HIDE-kah ? aduyyy ! ganti dengan button NOT NOW pulak .
Helamakk ! kalau tekan button not now uh , still ade just dia hide kan jeh kodd .
errrr sumpahh BUKAN malas wehh , tapi agak bosan laa juak . uwaaaaa !
*stress laa aku cenggini , naseb baek tade migrain aku neh ):
hemm , one more dear ! weheeeee :)
kan yang dekat chat IM uh kan , buleh buad friendlist .
tu pun dulu i saje nak TESTING trying buad kat chat IM uh asing-2 kan kawan .
ohh , buleh rupenye ! yeah , i asing-2 kan kawan ikut beberape kategori .
HAHA . yang ta berkenaan just stay kat other friends sudaa .
yang PENTING-2 jeh yang i amek . tapi memang naseb baek lahh .
klau ta asing kan , mampuss beratur laa chat manusia yang ta dikenali dekat bawah tu .
SERABUT PERUT laa wehh . naek TENSION laaaa . berase ta terjawab ! arrgghh ~
then ade yang tegur HI | SALAM | EH AWAK , BLEH BERKENALAN | AWAK NEH SAPE EH ? |
*eh eh , kau yang yang hantar chat kat aku , kau tanye aku sape pulak ? termangu-2 laa kau kat situ .
HAHA . kadang-2 ade juak kawan i yang tanye " eh ain , mane ain nye ? asal ta bukak chat im uh ? "
uppssiiiee ! surry kawan , LUPE pulak nak letak namemu disenarai chat IM ku . hehe .
tapi ade juak yang ta paham BAHASE MELAYU wehh . i cakap BAHASE TAMIL mula laa kangg .
alahai , bile i ta reply chat uh , nak memaki hamun pulak dah . kate i sombong .
*so , kau pikir aku kesah ? HAHA . sikit ta luak ohh . macam SIAL ohh :)
then i pegi kat PROFILE dia , then pegi kat sebelah tepi (kiri) bawah sekali uh , 
tekan button BLOCK friend ! hah , habes storyy . *tade laa kau kacau aku nanty weyy .
kadang-2 berdepan dengan yang lansong kite ta kenal neh , buad kite SERABUT haty jeh kan ?
*ekeke biar LANTAK kau laa manusia . asalkan aku bahagia dengan En.Boyfriend aku tuh .
bukan nak berlagak , tapi saje jeh nak share !




*kadang-2 aku KECIK HATI dengan sikap manusia . ahh ! semakin hari semakin aku ta paham ohh 
dengan sikap manusia . PELIK errrr !




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)