SE-TU-PIG !


  • KES PERTAMA
haih , aku ade tak suke budak neh okay ! taktahu kenape aku suddenly tak suke dia .
err macam bagus jeh . tapi tapi , bukan aku BENCI kau tahu eh budak . aku just TAK SUKE jeh
attitude kau tuu yang macam bajet GOOD GOOD jeh . baru form 3 , buad macam dah form 5 pulak .
bapak berlagak ! bajet hot , bajet bagus , bajet lawoo , bajet comel err semua bajet dia nak rembat .
HAHA . klau lawo betol , tape lh juak . aku sikit pun tak herann . muke sejibik macam 
mintak penampar free ohh ! Eee , sangat geram . aku memang susah nak benci orang , but sekali
aku benci , selamanyee dia aku tak suke ! hee . berbaur sedikit kejam . bukan busukk hati okay .
tak tak ! tidak same sekali . just tak suke jeh sikap budak tuu hah . harap jeh jauh , klau dekat
dah lame aku kasi budak tu makan kasut saiz 8 woo . aku anti budak bajet hot neh . rase macam nak
sepok sepok jeh ! okay , control ain . aku gurl , sangat tak elok berkelakuan demikian , HAHA .
tapi aku cakap jeh , macam aku berani nak buad . tuu just nak menunjukkan aku sangat tak suke 
budak tuu sangat sangat . Uupss ! maaf budak , aku tak suke kau budak . jangan dekat dengan aku budak.
pleeeaaasseeee ! stay away from me lahh budak . aku tak kenal kau , kau sape ? shuhh shuhhh shuhh ~


  • KES KEDUA
ehem ehem ! hem , ade sorang budak neh dia mengaku aku ade minat dia mase dulu dulu .
HELL-OHH ! bila mase dude ? aku tak penah minat orang , orang minat aku ade lahh . ACHUMM !
alahai , buad statement macam nak mampuss cepat cepat jeh . bila mase ntah aku minat kau , GGRR -.-
buad storyy murahan , nak publisiti lebeh lah tuu buad statement kotor macam tuu . haihh , STUPID lh !
then pegi jaja cerita dekat member aku tu . err member ? bukan kodd . MUSUH DALAM SELIMUT !
haha . then dia pegi sampai kan dekat aku , alahai LU BIKIN GUA PANAS lh beb ! GGRRRR -.-
statement neh buleh menjatuhkan aib aku depan orang ramai tahuu . classmates pulakk tuu . huh !
panas jeh telinga aku dengar statement yang aku sendiri taktahu menahuu . BODOH betol kot ~
bila aku menafikan , mula lh kate aku neh nak maen sorok-2 . BANGANG ! tade mase aku nak maen 
sorok sorok pulak dengan musuh dalam selimut aku tuu . Eeeeuu ! pleeeaaseee laaaaaa .
baek aku maen sorok sorok dengan semut api , ade juak faedah . nak tengok muke kau pun aku GELI .
Eeeyuuccckk ! yang si mamat neh pulakk bajet hansome sangat lah kononnyee sampai cakap aku
tangkap cintan dengan dia . muke macam tar jalan tuu jeh ! ade hati . my middle finger up to youu !
sumpah ! GELI GELEMAN aku dengar statement berani mati macam tuu . HAHA .
geli tekak , geli hati , geli perut , geli keti-ak , geli kaki and semua lh geli . huh ! ape lh kau dude .
nak buad gosip pun buad lh dengan orang yang lawoo ke cun ke comel ke sikit kann . 
neh nak buad gosip dengan aku , aku bukannyee lawoo pun wehh ! *merendah diri . Ecehh !
saje nak menjatuhkan maruah aku depan orang laen lh tuu . macam aku neh terhegeh-2 sangat .
aku pun ade taste lh . and taste aku bukan macam kau ! desperate sangat lh aku klau nak orang macam kau .
uish , taste aku TINGGI okayy ! biar lah setinggi aku . aku nak yang PENDEKK sebab aku dah tinggi .
err kau tinggi , tak buleh ! STUPIDITO betol . GGRRR -,- eh eh eh jap nak btaw neh ,
pakwe pendekk murah rezeki tahuu . aww aww ! *berase cik aizat dirinyee pendekk . BHAHAHAHA :)
yang penting aku tak suke orang yang suke jaja storyy macam neh or paling lembut FITNAH !
berdosa tahuu . fitnah orang tu berdosa . klau buad dosa , Allah tak suke . so masok neraka !
kau nak ke ? ohh , taknak ! so lepas neh jangan penah buad fitnah aku suke dekat kau depan member-2
aku eh . aku tak suke dohh ! jatoh air muke aku . Eee , maluu tahu klau dapat tahu statement tu
langsong tak penah terlintas dkat hati aku neh . aku tak penah minat sape-2 lh , selain budak tuu je okay .
surry jugak budak , lepas kau buad statement tu . terus aku set dalam otak aku nak jadikan kau MUSUH !
MIND UR STEP , MIND UR WORDS , MIND UR MIND !



*surry , aku banyak buad dosa kering pulak dalam entry neh ! HAHA .
 saje nak melepaskan ape yang terbuku dihati -..-






Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)