hari nie hari jumaat okayy :)



tadi skola macam biase lh . aww KURENGG BEST kot ! biase lh hari jumaat , jadual tak menarek ohh !
GGRRR -,- tapi tapi , hari nie ade bacaan yassin and solat hajat . baca yassin dekat dewan and 
solat hajat tu buad dekat surau lah . melibatkan bebudak PMR , SPM , STPM iaitu pelajar form three , 
form five and form six a.k.a pra-U . so aku terlibat lah kan ? HAHA . aww aku nak sangat join ohh solat
hajat tuu tapi minggu niee dapat ' cuti bulanan ' pulakk . haish , so tak dapat join untuk minggu niee .
okayy , next week and next next week lagi ade lagi ain oii . kau buleh lerr join the club nanti okayy ! :)
so pegi dewan and dudok dalam dewan jeh and 2 orang lagi membe yang senaseb dengan aku . aww aww !
dudok dalam dewan punn , dengar orang bace yassin jeh lh . nak bace , TAK BULEH pulakk ! haih , sangat
boring okay . Eh eh , tadi ustazah suroh berkumpul dekat dewan terbukak yang ' tak buleh ' niee . maybee
nak buad spotcheck kot , raba meraba . WHOAA ! jangan lh :) then suroh gerak dekat dewan multaqa
pulak . suke memaen betol lh kann . naseb baek harinie pakai baju pj ohh . senang nak bergerak sikit . hee
tadi aku sempat jeling-2 manja dekat surau uhh , woww ! bapok penuh nyee surau tuu . sampai tak cukup
space jeh niee . and yang terlebeh tuu kena bergerak dekat dewan jugak join bace yassin . tak sampai
' hajat ' dorang nak solat hajat tuu . aku rase macam surau tu kena diperbesarkan jeh . Lalalala . Bhaha, xD


then masok kelas gerak ke lab science pulak . dekat jeh , naseb baek ! HAHA . buad PEKA SCIENCE tuu ,
hari selasa kot buad experiment pasal roti berkulat sebab kehadiran mikroorganisma tuu . sambung
PEKA pasal tu lh . first-2 memang ' mudah ' lagi experiment dia . lelame nanti , ' mabukk air ' lerr aku :))
satu jam jeh sebab hari jumaat amek mase 20 minit untuk baca yassin tu . Fuhh ~ HAHAHAHAHA .
aku tak suke dudok dalam lab lelame ohh , makin banyak aku termenung . 30% jeh aku focus ! Upss ! -,-
then balek kelas ahaa Pendidikan Jasmani tyme . tahun nie syiok sampai ter-kiok rase sebab ckgu dah
kasi kebenaran kasi pakai baju pj sampai balek , tak payah dok tuka-2 dah . OHH-YEAH !
and 3 bulan awal nie jeh pegi pj dekat padang . nanty-2 nak dekat SPM uhh , jangan nak mengharap lh .
mengadap buku memanjang . takleh nak release tension dah . Studyy ! Studyy ! Studyy sampai err HAHA .
argghh , mesti tension kann ? so amek kesempatan 3 bulan awal nie okayy . release lh tension tu puas-2 :)
hemm , tadi turon padang err cari ckgu takde ohh ! err nak pj , nak pj ! ckgu dekat kelas form six kot .
then mane buleh turon padang tanpe kebenaran ckgu kot . masok kelas balek lh dengan hati geram gilaa .
haih , tak suke lh macamniee . then assistant monitar 5 syumul and 5 saksama kena marah dengan ckgu
pj kami tu lh sebab turon tanpe ckgu suroh ! japgi kalau tak turon padang , kena marah jugak . EEeee !
semua serba tak kena jeh . GGRRR -,- tengah geram okayy , tadi jeh lh . ahaa .


then lepas rehat pulakk waktu BI ohh , nie aku LEMAH niee . Eeeuu , kenape perlu BI hah ? haih ,
first tyme aku tak siap homework yang teacher kasi hari isnin . OHMAIGOAT ! kau form five dah kot ain ,
perangai macam bebudak standard five tak siap homework bagai lh . redo je lh kali niee .
aku malas plus susah nak cari statement tuu . cari-2 dalam textbook aku paling malas langsong amad !
sue and fatin pungg tak siap jugak lagi . takpe takpe , ade geng ohh ! HAHA . but bukan aku tak buad 
langsong okayy , ade certain words tu jeh aku tak siap . kena jugak dengan teacher . huwaaaa ! :')
first tyme jadi pemalas sampai tak siap homeworkk nie HAHA . okayy , first and last tyme nie tauu =D


tadi balek skola kena naek bas lagi . aku rase macam taknak skola jeh hari jumaat , buleh tak ? hadui ~
sebab hari isnin - khamis abah amek naek kereta . so hari jumaat nie abah tak sempat nak amek
sebab solat jumaat lagi , then abah suroh aku and adek berdikari naek bas sikit . hari jumaat lh aku
rase macam taknak jeh ade . Upss ! bukan ape . sebab aku tak suke lh . dekat kawasan perumahan aku
nie ade satu skola menengah kan . jadi tyme hari jumaat aku balek jalan kaki sorang-2 tuu , ramai lerr
bebudak laki lepak-ing dekat situ . nak taknak , aku kena lalu dekat situ jugak . aaa tak suke betol !
aku nie dah lh PENAKOT gilaa gaban kot . kalau ade yang ikot aku nanti , tarik aku dalam semak ke kan ,
uish , simpang malaikat 44 ! tapi kite kena pikir segala kemungkinan nanti kan , baru kite tahu
berjage jage . dah lh aku nie takde asas hape hape , Lembikk jeh wehh ! nak tunggu lagi 11bulan skola ,
sumpahh tak sanggup sorang-2 ! tapi umi selalu cakap kalau berada dalam situasi macam gini , banyak-2
bace Ayat Kursi , insyaAllah dijamin selamat ! dalam berdebar-2 tadi , aku bace jugak dalam hati .
naseb baek ayat tu aku lancar :) and balek-2 tadi aku nanges sakan tau ! HAHA . bengkak-2 sampai mate .
marah marah jerit jerit dekat adek sebab tamoh teman aku balek tadi . haih , terase haty okayy .
sampai haty betol lh . tak hormat aku takpe wehh , tapi tolong lh hormat sikit perasaan aku niee .
aku sangat sensitif , cepat jeh nak mengalirkan air mate . ainnnnn , kate nak berubah ! kau niee , ape lh ~




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)