ohh jerawat !



okayy , harinie aku baru perasan ade JERAWAT GATAL tanpee segan siluu nyee hinggap 
dekat pipi and bawah hidung aku niee . HAISH , stupidd betol ! entah bila ntah tumboh mende alah nie .
aku sendiri punn tak perasan sebelum niee . GGRR -,- dasar tak skola punyee jerawat !!!! UPSS !
sesukee hati kau jeh nak membiak dekat pipi aku yang tak berapee nak mulus niee . errgghh !
dah lh nak skola dah niee , jerawat pulak tumboh seketul . BESAU pulakk tuuu ! burokk doe -,-
saje nak mencacatkan mukee aku niee . tahu lh tak lawoo mane . dah lame dah takde jerawat , tetibe
muncul kembali , rase macam SAKET HATI tahap babi berenang jeh . Eh eh , kejap !
HAHA . salah sape dohh jerawat tuu timbul ?! salah umi ? bukann ! salah abah ke ? bukan !
ke salah akak ? bukann jugak ! salah adek ? bukann bukann ! salah budak name ain ? YEAH ! tepat sekali .
aku lh punce nyee . HOHO . takan orang laen pulakk punce nyee aku ade jerawat niee . BHAHA :)
diri aku sendiri , bila diri tuu terlebeh gatai and terlebeh miang sangat , nie lh padahnyee !
jerawat berbonjol-2 ! uhukuhukuhuk , dah lh saket . ishhhhh , STUPID STUPID STUPID STUPID ohh .
hah , onemore ! kuat BERANGAN . imaginasi diluar jangkauan pulakk budak niee . macamane 
jerawat tak membiak dekat pipi kau tuu . BESAU pulakk tuu ! mesti jaoh kan kau berangan ! hohohoo .
ade sampai Paris tak ? huwaaaaa ! maluuuuuuuu laaaaaa macam nie kalau pegi skola nanti hoiiii . T-T


Macekkk Jerawat *tu pun kalau betina lh ! hehe . tolong lh hilangggg cepat ohh . taknak pegi skola macamnie gaye . dah lh besau , burokk pulak tuu ! tolong yeh cepat cepat hilangg ! :)




tadi aku mandi kan , aku pakai pencuci mukee ntah hapee ntah yang akak punyee .
aku pakai . aku tonyohh-2 part jerawat tuu . HOH , padan mukee kauu ! sape suruh gatai dudok situ .
aku memang jarang pakai pencuci mukee . Entah lh , MALAS kot . hoho . if jerawat timbul baruu
aku merajenkan diri menonyoh-2 . aku saket haty act , sebab tuu tonyoh kuat-2 . serve youu rite ! :)






Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)