TAKE A NOTE !





Ehem ehem , tadi aku bukak facebook then mase aku bukak dekat homepage tuu ,
aku ter-tengok mende alah dekat atas niee ade sorang calon SPM tulis . sejauh mane kebenarannyee , aku 
tak tahu HAHA . hoh , 14 November sampai 14 Disember 2011 . kenapee cepat sangat niee ?  
  tup tup dah 14 NOVEMBER . baruu sekola 5 hari , dah tahuu SPM bila , GULP !
macam suroh belaja awal-2 jeh niee . TAKUT AKU ! uwaaaa . dah lah dalam kelas kena tukar tempat dudok 
belakang , sengal nak mampus ! haih , terus mengantuk lh , terus rase malas lh , terus taknak fokus lh ,
terus berkhayal lh . Eeee , cikguuuuuuu taknak dudok belakang ! emo rasee . but bukan belakang sangat
2 dari belakang , tapi belakang jugak tuuuu . TAK SUKE ! dah lh tahun nie rase semangat bagai nak mati
nak belaja . then bila cikgu suroh dudok belakang , terus DOWN sebentar semangat tuu . mintak-2 lerr
jangan lame eh eh eh ? BHAHA. xD dudok belakang punn takpe , asal kan belaja derrr . dulu aku maen-2 , 
tapi sekarang dah SEDAR okayy diri nie nak SPM . mase form four dulu TAK SEDAR SEDAR lagi diri . heee :)
biase lerrr , dulu selalu cakap dalam hati " Wehh , SPM lambat lagi lahh . tahun depan kot . jauhh lagi "
HAH , amek kauuuu jauh ! tak sampai 10 BULAN jeh lagi . tolak makan , tolak mandi , tolak tido , tolak
belaja , tolak rehat and tolak lh semua tuuuu , dah SPM . macam TAK READY jeh ! HAHAHAHA .
pengakuan yang tak sepatutnyee . ya Allah , tolong lh ! awal gila kot . but takpe jugak , buleh bebas dari
SPM cepat cepat sikit then ENJOYY puas puas . aku nak enjoyy derr . nak jumpe awak nak jumpe dia
nak jumpe mereka . and bagus jugak cepat-2 punn , macam tahu tahu jeh aku ade plan nak buad niee .
 HAHA . so start dari mase and saat niee , kena STUDY HARD . tarikh SPM pun aku dah tahuu , so buleh
bajet bajet mase belaja tuu . nak buad revision form four lagi . setakat hari nie insyaAllah ingat lagi lh 
tak tahuu lh kang tetibe hilang ingatan pulakk . BHAHA . simpang malaikat 44 . aku nak SPM woit . wee ~
and now tak buleh dah nak selalu ' MAEN MAEN ' okayy . zaman kanak-kanak ribena harus ditinggalkan .
no online selalu selalu , no hupdate sokmo sokmo , no handphone . hoh , handphone ? buleh kah ?
dah lh aku nie sanggap sangat dengan handphone sony aku niee . HAHA . kadang-2 jeh sentuh kot . alahai .
lepas nie start lh EXTRA CLASS , SOLAT HAJAT , STUDY BAGAI NAK GILA , and ape lagi hoh ? ahaa .
tak tahuu start bulan berape . bulan 2 or 3 macamtuu lerrr . comfirm tak selalu ade dekat rumah , HAHA .
padan mukee ! kelas cikgu buad sabtu ahad bagai tuu . cuty-2 bulan 6 jangan nak harap dapat senang
lenang dudok goyang pungkuk goyang kaki semua tuu . kelas tambahan lh jawabnyee . YEAH !
and then aku dengar cerita , PLKN or bahase panjangnyee Pusat Latihan Khidmat Negara semua WAJIB kot
tahun 2011 . Entah ! tak tahuu betol tak . dengar dengar jeh . batch aku selalu kena macam-2 laaa .
start tuu lerr start nie lerrr . tapi aku suke . nak pegi ! nak pegi ! nak pegi ! nak pegi ! nak pegi ! nak pegi !
HAHA . *biase orang terlebeh excited macamnie lh selalu tak dapat pegi nyee ! =,=" 
  




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)