Tido Late :)



Entry niee aku post pukul 3.34am . HAHA . tido lambat . tadi dah tido 4jam setengah kot lepas
maghrib tuu . penat doe ! pasal pagi tadi lh . pegi skola bagai . badan letih kot . badan tak cukup rehat .
memang tadi mate takleh bukak kot . mamai layu ala ala layan jeh . BHAHA . pagi bangun awal ohh .
mane penah weekend aku bangun seawal 8.45am . gilaa babe ! memang tak lame lh tuu . paling awal pun
pukul 1.00pm kot . wee ~ weekend jeh nak tido sampai pukul berape punn . haih , so aku amek kesempatan
tu kaw-2 punyee . kalau tyme skola tak payah cakap lh wehh , waktu singkat habes . macam-2 aku pikir kot .
homework tu homework niee . stress wehh . nak tido sejam punn berkira-kira dulu . sejam ? makk aii !
tak tak ! 3jam lh . HAHA . tadi aku terjaga pukul 10 sumthing . tetibe jeh terjaga tau . eh eh , tadi kan
macam macam aku mimpi kot . siap buleh buad satu sinetron lagi aww . hehe . so bila aku terjaga dari tido
tu , perkara yang pertame and firstly aku buad err meraba handphone sebelah aku ! letak sebelah bantal
saje meng-gedik buad alarm segala . aww En. Boyfriend text ! excited bukak mesej tuu . HAHA . then 
lepas reply semua tuu . turon dari katil , gerak keluar . nak makan nasik , makan malam-2 gemokk dohh :)
ahh ! takpe lh . bukan selalu punn . melantak-2 , erkkk ~ kenyang . HEHE . aku tunggu mesej 
En. Boyfriend , LOL tak reply dah ? tido lh tuu . nevermind lh syg . paham sangat . tindakan reflex ! HAHA .
so lepas tu sambung tido lagi and bangun balek satu sumthing tadi . mate pedih , tetibe me-merah jeh !
aku gosok-2 mate , makin pedih lh . so aku biarkan jeh . pegi basuh muke kejap , then okayy sikit .
lame lame dah okayy lh . HAHA . berkat orang bersabau plus tak merungut . ahaa :) semalam aku tido lambat
jugak kot . dalam 3 sumthing . BERGAYUT ! 3jam . super saver kot . murah . panas telinga gua . HAHA . 
stop pun sebab kredit dah kosong sen wehh . Sengal betol . kalau tak habes lagi , aku tak stop lagi tuu .
suare En. Boyfriend saya macam ala ala girl gituu . Sweet gilaa suare ! kaloh suare aku , suare aku suare
ngade ngade jeh . MUAHAHA, xD Lalalalala ~ tapi takpe , dia cakap suare aku best ! *amek haty . HAHA .
so , aktiviti aku esokk hangout kot , tu pun kalau jadi . rase malas pulakk niee . tapi nak beli buku rujukan
nie . bila lagi nak beli nyee , nanti-2 dah mule busy . jangan harap buleh hangout lagi . tunggu lepas 
SPM lh kau . aku nak beli buku rujukan komsas tuu jeh . sebab mesti terhad jeh mende alah tuu .
sebab novel baru kan , so semua lh nak beli . then mula lh habes ! haish , cetak lh banyak sikit . GGRRR -,- 





Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)