Awak rindu saya tak ?



Heyy kau , aku rindu gilaa tenuk dekat kau tahu ? Bila kau nak datang Kuantan nyee wehh ? Kau nie
penipu lah , kau kate kau rindu aku jugak . tapi tak datang-datang jugak Kuantan . siot jeh .
dah tu bila hoh . lepas SPM ? gilaa bangang lambatnyee . lagi err 9 bulan doee . lambat lambat .
dah lah 2 tahun dah tak jumpe kau . kalau nak tunggu lepas SPM , mesti takde mase dohh . mase SPM
care bz mase SPM lah . mase lepas SPM care bz dia laen sikit . lepas SPM mesti masing-masing dah bz
nak hambek lesen lah , cari kerja lah . hah , hambek lesen ? aku nak ambek lesen kereta terus lah .
Fyi , aku tak pandai bawak motor punn . so gelak lah dekat aku . aku jakun kan ? jadi penumpang sudaa .
kerja pulak ? wajib kah ? kalau tak wajib , aku nak suruh husband aku jeh tanggung nanti . LOL haha . 
Haih , aku nak kerja ape eh lepas SPM nie . aku langsong takde pengalaman kerja-kerja
nie wehh . bengap lah aku nie . Entah , aku tak minat kerja lah . dah habes belajar nanti laen lah pulak
ceritanyee . heh . sebetulnye aku memang tak pandai nak berdikari lagi LOL . penakut lah sangat .
tapi sampai bilaa erk ain ? Nanti nak ' berlaki ' pun takut . Haish , macam-macam lah budak sekarang nie .
refer dekat aku sorang jeh lah . yang laen jangan berasa pulak . bukan cakap dekat awak pun . wink !
okayy , dah jauh terpesong daripada title nie . Jap ! aku rindu sape ? sape rindu aku ? Entah LOL ,
aku pun tak pasti . ade ke orang rindu aku ? rase macam takde jeh . yelaa aku bukan sape sape pun .
*ayat mintak simpati lah konon HAHA . Eh eh , mesti dah banyak perubahan dekat diri kau kann ?
semakin ehem ehem . malas aku sebut . nanti ade orang dengki lepas tu merajuk dengan aku kan . hee .
dah 2 tahun kot tak jumpe . Haish , mesti kecomelan kau tu semakin keterserlahan kan .
budak comel kan , memang lah comel HAHA . ish , tapi aku risau takut aku dengki dengan kau pulak
bila someday nanti kita meet . mane buleh kau lebih comel daripada aku , mane aci ! tak aci !
ladies first lah . last day kita jumpa pun lepas tamat hari terakhir PMR duluu . Woww , lamaa dah kot .
sebab tu aku teringin gilaa err gilaa-gilaa nak jumpe kau nie tau . naseb baek aku tak jadi gilaa
sebab tergilaa-gilaa kan kau HAHA . Habes lah , nanti dengan kau kau jadi gilaa tahu . ahaaa .
sejak dua menjak tiga menjak nie aku asek teringat dekat kau jeh bhaii , kenape erk ? plus orang
cakap kalau bulu mata jatuh tu ade orang rindu . aww aww* tu pun kalau belah kanan tau . kalau bulu mata
jatuh belah kiri pulak ade orang ngumpat pasal awak lah tuu . tapi masalahnye bulu mata yang belah
kanan aku nie asek gugur jeh menyimbah pipi . itu bermaksud kau tengah rindu aku ke wehh ? alalala ,
mengaku jeh lah HAHA . *kau nie syiok sendiri je tahu kan ain kan . haih :) aku nak tunggu kau call aku ,
kau kate nak call aku lagi mase tu . aku tunggu tau . kau tu tak tepati janji betul lah . aku tahu kau tak
sayang kredit maxis kau tu bila call num celcom aku tu kan . kau kate kredit buleh cari dekat mane-mane
pun , tapi aku takde dekat mane-mane . Cewahh , walawehh ! Suara aku best kankan ? Sebab tu kau
cakap macam tu . aku tahu sangat . *proud gilaa babeng HAHA . Tapi bila nanti kita meet , kau jangan
malu-malu tahu . aku sorang malu-malu sudaaa . *kejam! aku memang pemalu pen-takut . hah , buleh
dikatakan semua yang buruk-buruk tuu , aku punye lah . aku sambar belaka . hee . Wehh , Malu tu buleh
jadi perisai lah . Tapi jangan malu-malu overdos sangat hah , melampau lah tu . nanti ade orang
menyampah pulak kann . and cakap Ya Allah , gediknye budak nie! kau nak macamtu ain ? taknak kann .
Heh , malu tuu WAJIB . tapi berpada-pada lah bhaii . Eee , aku pun naek geli-geleman lah wehh . HAHA .
Tapi kan kau , lepas SPM pun okay jugak kalau meet kankan . dah FREEDOM lol mase tu ! buleh enjoyy ,
buleh buad ape saje haih ayat tak menahan jeh . HAHA . buleh makan banyak-banyak , buleh besarkan
buntot , buleh tido 24jam . Hah , begitu lah kalau dah lepas SPM . semua benda buleh kau buad .
Ouch , saye nak SPM cepat-cepat lah ! lepas tu nak gemuk-kan badan yang tak berapa nak gemuk nie .
Lepas SPM nie aku ade terpikir sangat nak jumpe 2 manusia's nie . iaitu kau dengan En.Boyprenn
aku tuu . Tulaa kau ain , cari pakwe jauh melanguk . kan dah setahun kapel , baru buleh jumpe . Apelaa .
yang kau aku sangat pasti KOT buleh meet sebab kau mesti balek Kuantan nyee meet membe-membe
kau nie kan . yang si En.Boyprenn nie dekat KL terus aku kena meet dia . Takpe takpe . InsyaAllah .
Sabar yeaa sayang ! Ececehh , geli aku . HAHAA . jadi konklusinye , aku nak sangat-sangat jumpe
kau tahu lepas SPM nie . aku harap kau pun same . Jangan kecewa kan harapan aku nie sudaaa -__-


MAKLUMAT TAMBAHAN :-- (Macam prinsip akaun pulak dah siap ade tambahan segala HAHA)

Semalam kan teacher aku ade cerita pasal hape ntah . pasal english lah , acid rain bagai tu .
tetibe ade timbul pulak pasal ' MATI PUCUK ' . double meaning kankan . so budak lelaki yang paham
gelak macam hape ntah dalam kelas . Hoh , kuat bapak ahh kau ketawa . aku tak paham kot .
so satu kelas ketawa gelak segala , aku buad muke annoying jeh . Sumpah tidak paham . aku nak gelak
pun , taktahu hape kebenda . so perasaan ingin tahu tu membuak-buak sampai terluah sangat lah .
Aku macam penah dengar , tapi tak paham maksud . Jadi bila aku tanye kacip aku balek ape yang
teacher maksudkan tu ? dorang kate aku tak perlu tahu ! HAHA . ade ke patut . tahu lah aku paling bongsu .
sebab kalau aku dapat tahu , otak aku nie cepat detect . macam-macam lah keluar perkataan 
mengarut nanti . Budak terlebih advanced begini lah . hee . aku tahu perkataan tu tak senonoh kan ,
tapi aku nak tahu meaning dia jeh . and kau pun satu ain , umur dah 17tahun dah , tu pun taktahu ?
Tulah kau , tak suke membace sangat . macamnie lah . orang dah naek LRT , kau still berjalan . Cehh .
aku lambat pick-up sikit lah . jadi sorry lah . Hotak aku cepat detect bilaaaaaa err entah lah bilaa .
bilaa-bilaa lah yang dia nak men-detect-kan diri dia HAHA . so semalam aku pakse kacip aku sorang
tu explain kalau tak , tamoh belanja choki-choki tau . and and aku dah tahu lah . macamtu lah cerita dia .
Dorang gelak-gelak jeh dekat aku sebab 'LAMBAT SANGAT' lah , malunyee aku . haih , lepas nie kena
banyak membace lah . tak lah orang ketawa kan aku nanti . sweet seventeen ohh sweet seventeen ! :)
*entry aku kali nie banyak yang mengarut sangat , jadi sorry lah . Jangan cakap pasal nie , aku malu !



P/S : LEPAS NIE TUAN BLOG NIE TAK AKAN SELALU MENG-HUPDATE BLOG NIE TAU .
BZ LAH SAYANG OII , NAK SPM SUDAA . KADANG-KADANG JE HUPDATE OKAYY .
TERIMAKASEH YANG JADI FOLLOWERS SAYE TU . VERY VERY APPRECIATE IT BEBEH ! :)



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)