Mood: tak sabar nak pergi kem !



wootwoot , Penat gilaa kot harinie . *tetibe . Salam tak kasi HAHA . Yeahh ! Boooooo ape lah Aen nie :)
okay okay , assalamualaikum awak awak . kalau tak jawab dose , kalau jawab sayanggggg ~ hee .
aku rase minggu nie paling paling paling aku busy sebuk sekali *bape kali banyak paling lah . ngee ~
Haih , entah lah aku yang saje buad busy ke or memang betul-betul aku busyy . semua aku kena handle .
nie malas nie nak jadi setiausaha . tapi memandangkan nie tahun akhir aku dekat skola tu kankan ,
aku ikhlas kan jugak hati yang tak berape nak ikhlas sangat pun nie . HAHA . berbakti dekat skola sikit .
Ececeh , geli aku Aen ! HAHA . tadi asyek jumpe cikgu jeh . Awak memang busy girl kan Aen kan .
semalam jumpe cikgu adnan dekat galeri seni then cikgu adnan suruh jumpe ustazah adila 
tapi aku malas lagi kan nak pergi jumpe ustazah tu sebab time tu time bonda haih masok lambat
kang beliau marah pulak . Tapi lepas waktu PJ tu and mase rehat lah kan , ingat lepas pergi
kantin nak jumpe ustazah adila tu , dan dan jeh terserempak . Alhamdulillah , tak payah dah aku pergi
Bilik Guru tu . malas sungguh . dah terserempak tu , haih ustazah tu yang tegur aku dulu .
padahal aku tak berapa nak kenal sangat lah ustazah tu , siap tahu lagi name aku . Wuhuu terbaek ! :)
"Haaa Aen , cikgu adnan suroh awak cari 40 orang budak Krs untuk perarakan maulidur rasul nanti tau"
"Yee yeee ustazah , saye dah tahuu ! tapi tak habes cari lagi lah ustazah. isnin lah saye kasi eh"
padahal bukan aku cari pun HAHA . aku pas dekat Mas hal tu . hee . malas lah nak pergi round kelas
ke kelas . nanti ramai adek adek junior panggil Akak seniorrr ! Akak seniorrr ! Muahahahaha -__-
pukul 11.45 and 15minit lagi nak balek , Yusrizal panggil aku dekat kelas cakap cikgu ayu pulak nak
jumpe dekat Bilik Guru , lagi 15minit lah nak balek ! so aku mempercepatkan langkah aku ke Bilik Guru tu 
Okayy , sampai situ tengok ade Mas dengan Syaaban woww . cikgu bincang pasal kaen rentang 
untuk sambutan maulidur rasul jumaat next week . kertas contoh tu aku pegang , aku mane tahu 
cikgu nak kan so aku tak bawak sekali lah . ade dekat dalam kelas . cakap cikgu balek karang saye
singgah dekat bilik guru jap . Okayy , ade dalam 5minit jeh lagi , mase nak jalan dekat koridor kelas
tu terserempak dengan izzati pulak , "Aen Aennnn , ustazah adila nak jumpe Aen dekat kelas kiteorang"
haih , ape lagi ustazah nie . Kalut bebeno aku harinie . tengok ramai lagi budak kelas tu tak keluar ,
aku decide masok kelas dulu lah . buku-buku tak kemas lagi . Then keluar ingat ustazah tunggu ,
lepas tu cari dekat bilik guru takde pulak haih , so aku balek jeh lah . Surry ustazah , saye naek bas
so kena balek cepat cepat nanti ketinggalan bas ! :) mase nak keluar dari bilik guru tu , terjumpe
hafiz pulak selaku pengerusi Krs lah kononnye kan HAHA , "Hafiz , petang nie pukul 3 , datang tau!"
Elehh , nak tutup muke gune buku segala , macam aku tak cam muke kau Hafiz hoii ! -__-
Harinie terase macam aku nie orang penting lah pulak kan . Tapi takde lah penting sangat . cikgu yang
punye pasal lah , dah aku ter-perasan yang aku nie famous dikalangan cikgu-cikgu . HAHAHA . Wekk!
Asal hape hape jeh , Aen awak tolong tu Aen awak tolong nie . Naseb baek saye nie jenis yang
menurut kate cikgu , kalau tak cikgu buad lah sendiri . HAHA . keje laen saye buleh buad , keje
round-round kelas nie memang saye tak suke , banyak mase habes disitu . Surry yeh cikgu ! heeee :)
Petang tadi pergi sekolah lagi . abah hantar lah . then suroh sue tunggu dekat depan sekolah tu .
Takut masok sekolah sorang-sorang lah awak ! HAHA stupidnye kau Aen :) pergi pun sebab nak buad
kaen rentang Krs nie lah . Babeng ahh aku sorang je pempuan , yang laen laki . naseb baek ade 
cikgu ayu , aww aww best borak-borak dengan cikgu ayu sambil gunting-gunting stickers tu .
Krs maen print-print tepek-tepek jeh , malas nak lukis-lukis eh . tengok PBSM beria gila siap lukis
segala . Tapi budak Krs rajen-rajen belaka kankan , so tepek-tepek sudaa . tu pun naseb baek cikg ayu
sporting gilaa lah . tak siap lagi tu tapi nak sambung isnin pulak , kemas-kemas sikit then 
tanye cikgu , "Cikgu cikgu , nak tumpang cikgu balek buleh tak ?" HAHA padahal maluu sikit . hee .
"Nak tumpang ? buleh jeh . cikgu tak kesah . lagipun sehala je kan . nanti btaw lah nak berenti 
dekat mane" , "Ohh , okayy cikgu!" Suke gilaa . nak suroh abah amek , abah mesti lambat punyee .
baek tumpang cikgu jeh alang-alang cikgu pun nak balek , lagipun rumah aku dulu baru rumah cikgu .
rumah cikgu atas-atas lagi ohh . so tadi cikgu hantar sampai depan rumah . Haih , segan lah pulak .
Terimakaseh cikgu , sayang lebeh dekat cikgu lah! cikgu ayu memang ayu gilaa tau *Bodek ~ :)


so next week ade sambutan maulidur rasul peringkat sekolah hari jumaat . nie aku macam tak sabar nie .
next week jugak aku takde disekolah . selasa rabu khamis . Yahoooo terlepas 
test addmath dengan P.islam . AHAHA . Biar lah kan . pergi kem balek hari khamis whoaaa
hari jumaat pulak ade perarakan maulidur rasul nie lah then hari sabtu pulak ade merentas desaaaaa .
Wowww memang berderet's lah minggu depan . yang maulidur rasul nie insyaAllah aku pergi ,
yang merentas desaaaa tu tak pasti . kalau penat , tak pergi lah . tapi jarang kalau tak penat tu .
tapi saye nak menyumbangkan mata untuk RUMAH HIJAUUUU iaitu rumah sukann sayee tu !
kalau pergi kejap , lepas tu balek . buleh tak cikgu ? Hotak awak Aen ! takde orang buad cmtuu AHAHA .
So kesimpulannye , saye memang busy kehulur-kehilir jumpe cikgu lah minggu nie .
Bubyeee kawan-kawan , minggu depan saye takde tau . InsyaAllah jumpe hari jumaat mase sambutan
maulidur rasul tu tau tau ! mesti senyap kelas nanti tanpe aku , biasenye aku riuh sekali . HAHA .
tak senang duduk , lagi-lagi dengan Aliff and Syamim tu haih . Kau orang nie kannn , ahaaa .
*Skemaa nye ayat aku . bahana kena marah dengan umi lah nie sebab ayat macam sampah ! -__-
Awak doa-doa lah mintak supaye saye ingat rinduu awak dekat sane nanti tau . sebab dekat
sane nanti ade ramai budak lelaki dari sekolah laen . TAKUT nanti saye tergoda HAHA . insyaAllah
tak okayy . dorang tak ngoratnyee , paling kurang kenyit-kenyit mata jeh lah kot . takpe kan ? HAHA .
tak sabar nak jumpeeeee jurulatih kat sane yang handsome-handsome lagi garang-garang tu ,
aww aww i like ! heee , *agak-agak ahh Aen , semua dah berbini kot okayy . HAHA .
Okayy , doa kan aku selamat pergi dan selamat pulang oke *Cehh , macam pergi jaoh jeh . weeee~
Baibai , baju tak kemas lagi nie . nie malas kalau pergi kem . Kena kemas baju segala . Bubyeeee !



KEM PERTANIAN HERE I COME AGAIN ! 




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)