Annoying -,-



Salam readers . Aku nak cakap sekejap je nie . Maybe lepas nie aku JARANG-JARANG 
dah mengapdate . Umi marah dah asek mengadap menda alah nie .
Exam aku kali nie down-down-down gilaaaaaaaa ah . Malu dekat diri sendiri ah pulak rase .
Yeah! aku malas sejak akhir-akhir nie . aku malas aku malas aku malas . 
so aku ambek keputusan tak selalu dah mengadap menda alah nie . maybe seminggu 2 kali ke .
Aku kuat berkhayal betol dalam kelas . kenapa nie ? Makin nak SPM , perangai makin menjadi-jadi
kan Aen . Haih . Dengan budak annoying nye lagi errr bosan lah weh hidup macam nie .
Nak SPM cepat-cepat lepastu kankan nak keluar bebas dari sekolah tu . Ah tak sanggup aku
dengan perangai budak-budak annoying cemtu . Dalam banyak-banyak orang dekat atas dunia nie ,
dengan hal aku jugak dia nak 'PEDULI' kan . tak paham aku . anyway thank youuuu sangat-sangat ;)




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)