Awak buad saye down ;'(



Wehweh , i baru balek youuuu auwwww penat sangat! Harinie rase macam nak balek
cepat-cepat je . Kalau skolah tu takde peraturan an sumpah aku dengan rela hati pergi
lompat pagor dekat belakang HAHA bia ah kain koyak rabak pun . Kurengggg hajo kankan ? HAHA .
Bukan ape woi dah bosan kelas asek tade elektrik je memanjang . Haih . Tadi aku belaja
ekonomi dalam kelas then cikgu cakap bukan skolah bayar elektrik bagai nie tapi sape ntah err
kerajaan lah kot Haish . Maju lah sikit skolah hoi! Jangan kasi aku benci dekat skolah sudaaaaa -,-
Tapi harinie macam cepat je mase berlalu Ohhhh sukeeenyee! Ramai yang dok merayu meronta-ronta
dekat cikgu sebab PANAS (nampak sangat banyak dosa) ngehngeh! turun dewan tengok
ade pertandingan sepak takraw tapi sungguh malang permintaan direject serta-merta .
Tak dapekkkk derrr~ hee ;) Hmmmm sepak takraw ? Ape barang bhai . sorang-sorang muke
ya robbi astaghfirullahalzim hah malas aku nak cakap Ya Allah tak baeknyee aku nie . Upss sorry bang!
Aku memang jahat pun , so what ? Aku kan senior biarrrrrrrr lah . Bluekkkkk! heh ;)


Kedua , (Eh eh tetibe kedua pertame manenye?) HAHA . Ah lantak lah! Pssstt terus terang lagi
sejujurnye saya cakap yang saya sangat tidak berpuas hati dengan cara awak layan saya
dekat sekolah tau . Ya Allah cara awak layan or cakap dengan saya macam saya budak kecik kan ?
Macam tak gaye langsong awak layan saya cara rakan sebaya awak . Awak sedar tak nie ?
Saya dah 17Tahun dah okay . Ulang tayang 17Tahun dah! Tolong lah jangan layan saya seolah-olah
saya berumur 7Tahun setengah bulan . Saya kecik hati sangat . Even perangai saya tak macam
saya nie 17Tahun awak buleh kan layan saya baek-baek , tak buad perasaan saya down ?
Yeah saya memang childish sikit macam budak takde masalah langsong buleh dibuad maen-maen
cakap ikut sedap mulut tanpa jaga perasaan saya . Saya nak tegur awak , saya takut awak pulak
yang kecik hati karang . Tapi hati saya dah lama 'kecik' disebabkan awak layan saya macam
bukan sebaya dengan awak . Sentap tahu sentap sangat kadang-kadang! Awak maen-maen
awak suke-suke buad orang macamtu tapi awak taktahu dalam mase yang sama awak buad orang
tu terasa hati . Saya tak suroh awak hormat saya sebab saya sebaya dengan awak tapi at least
please lah jaga jugak perasaan orang laen . Bukan susah kan ? Cuma hormat orang tu jangan buad
dia terasa orang merendah-rendahkan dia . Makan dalam tahu tak! Luar memang nampak happy tapi
dalam hati saya menanges . Jujur tak tipu . *Haih ter-emo pulak nieeeee . Erggghhhhh!
Sorry bagi yang terasa . Memang saya tuju dekat awak pun ^_^



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)