BestFriendForever ;)





SuhaibahCheMustofai : Aku sayang gilaaaaa dekat dia nie . Sayang sebagai kawan ah . Kau jangan
nak otak kuning sangat ah ken aku penampar karang HAHA kawan sejak sekolah rendah kot .
Tak ingat sangat dah . Macam tua sangat kau nie Aen tak ingat-ingat bagai ;) Aku satu sekolah
dengan dia dari sekolah rendah tapi tak berapa nak rapat sangat sebab err ntah bersebab TETTTT!
so kami rapat mase Form Threeeee tu haaa mase tu memang rapat sangat ah . satu kelas mase tu .
Dia terer math aww . Aku selalu manfaatkan dia HAHA . *tak pasal-pasal aku kena serang dengan sue nanti;)
Naek Form Four dok kelas same jugak . dalam kelas dok belakang dia . Rapat lagi haa .
Naek Form Fiveee still dok kelas yang same . aku pulak dok depan dia HAHA . aku tktahu kenapa
aku lebeh sukeeeeee cakap-cakap story-story gurau-gurau gelak-gelak dengan dia berbanding
kawan-kawan aku yang lain . Aku tktahu aku tktahu! ;) Aku lebeh cepat mesra dengan dia nie
berbanding kawan-kawan aku yang lain . sebab dia sukeeeeee layan otak gilaaaaaa aku nie .
aku senyum dia senyum . Mu-ahhh sikit sue! One moreeee , aku tak bahasakan diri aku 'AKU' ,
aku lebeh mesraaaa panggil name . Yeah semua orang aku bahasakan diri aku dengan name .
Aku rase ken bila bahasakan diri 'AKU-AKU' nie macam kasar sangat ah bunyinye . Dalam blog nie je
aku bahasakan 'AKU' ;) Tapi terhad perempuan sahaja laki still ber-AKU KAU . Laki yang aku dah rapat
sangat baru aku panggil name-name nie awwww! Dia baek dia comel dia macam-macam ah malas
aku nak sebut nanti aku ter-jeles pulak karang ken HAHA aku bukan buleh puji orang lebeh-lebeh
nanti aku jeles sendiri . Untuk menggambarkan lagi aku sukeeeeee kawan dengan dia ,
aku lebeh selesa lah bila dengan dia . Cakap-cakap benda benda yang tak berfaedah aww i loikeee!
Kadang-kadang dia nak buad menda tu aku pun nak tiru nak buad jugak sampai-sampai ade
sorang kawan aku nie cakap , "Aen nie sue nak buad tu dia nak buad jugak dudok rumah sue lah cmnie"
Ambek nak kau! orang laen pun perasan whoaaa HAHA suroh dudok rumah sue terus haaa ;)
Okay konklusinya aku memang lebeh rapat dengan dia berbanding kawan-kawan yang lain .
Aku pun tktahu kenapa . Aku cepat ramah dengan orang yang BETOL-BETOL aku dah kenal .
Bila dengan orang yang aku kureng kenal or tak kenal memang aku jadi pendiam secara automatiknye ;)
Dengan budak comel nie aku dah 3tahun berturut-turut same kelas . Harap-harap masok U pun
same-same HAHA sumpah tknak berpisah dengan budak sorang nie hah tau! Adore you lah sis! (=


Pstt : yang lain pun BestFriendForever aku jugak . Tapi budak nie spesel sikit MUAHH MUAHH! 



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)