HOLIDAYY YEAY!



Harinie kan aku rase macam nak marah orang je taktahu lah orang tu sape entah .
Heyy aku memang selalu emo kot lagi-lagi-lagi dengan budak tu haaa . selalu nak cari
pasal dengan aku dia ingat dia bagus sangat lah ken . tahu lah lawooooooo Eeeyyuuuuuuu!
Lawoooooo lawoooooo pun hati busuk macam tambing tak gune jugak LOL! erk ? BUSUKHATI!
Tadi aku bangun lambat gileh biase lah cuti dah ken . mase nie lah nak bangun lewat lewat .
terpungkang macam orang lepas berperang atas katil HAHA nampak sangat kau tido hudoh Aen ;)
Lantak ah ken bukan sape-sape nak tengok pun Wekk! bangun-bangun makan . tu jelah keje
mase cuti aku . makan-makan-makan . perut muncet tapi tak gemuk pun! hehh . 
See , kaen sekolah aku kancing dia tu dah tercabut and butang baju sekolah aku tu pun dah tertanggal .
Entah bila ntah dorang tu tercabut . Aku tak perasan langsong! nampak sangat perut aku kedepan
or kaen tu yang ketat ? Hah , Alasannnn lah kau Aen! bila pk pk balek kelakar pulak macamane
kancing kaen sekolah tu buleh tercabut and butang baju sekolah tu buleh tertanggal sekolah tak sampai
setengah tahun lagi dah tertanggal segala bagai . Kau ganas Aen haih . so aku guna alternatif laen 
untuk prob itu . Eh eh semalam aku tengok FINDING NEMO woi! Heyy jangan gelak dekat aku . aku
tahun cerita tu dah lama kankankan ? Tak payah nak berlagak sangat ah kalau kau dah tengok .
tengok astro ceria semalam ade FINDING NEMO nie . Mula-mula tengok tak bernafsu mane lah ken ,
lama-lama tu best gileh ah! Sumpah cerita ikan tu best sangat! memang best lah! 
banyak moral value terselit dekat celah-celah cerita tu! cara cakap pun kelakar ah . Muahahahaha ;)

Hoyy awak! saya rindu awak ah betul-betul rindu tadi stalk facebook awak HAHA muka
awak dah matured gilo dah gaya budak form five dah tak babyyyyy face lagi .
tapi saya suke muka awak time form threeeeee awwwww comel sangat ah awak time tu!
baby face ala ala jambuuuuuuuuuuuuu air gileh Wowww sumpah tertarik tengok awak ;)
Okay dah lah . harinie TUDM dekat dengan lapangan terbang dekat jugak dengan rumah aku nie
buad pameran hape ntah bising gileh tak buleh concentrate bagai helikopter sana sini maen
lumba-lumba buad bising segala atas langit tu Haih mentang-mentag lah takde trafic light 
dekat atas tu . Bermaharajalela pulak kau heh! HAHA . Kalau rajen nanti , entry laen akan menyusul .
BOBOIIIIIIIII readers yang comel lagi cantek lagi handsome lagi kachak lagi lagi dan lagi lah! ;)



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)