TADAAA TAJOK ;)



Harinie aku bangun lambat lagi Yeah! biase lah cuti tinggal 2 hari lagi ken so aku 
ambek kesempatan membutaaaa sampai aku puas hati dah puas aku bangun lah melantak pulak .
Tu je keje aku sebenarnye kalau cuti . Melantak ya ampun mesti kau tak percaya kalau aku cerita
tapi badan kurus kering macam cicak kobeng HAHA aku pun tak paham bila lah nak gemuk nie! errk ?
Bila gemuk nak kurus . hee . Name lagi manusia kan tak penah nak bersyukur . Tapi umi cakap
aku berisi jugak ape . Tapi tak ketara sangat haa sebab dalam badan aku banyak metabolisma
*betol ke statement aku nie woi ? AHAAA ;) Tapi takpe lah . yang penting aku nak GE-MUK!
Tu yang pasti . Umi cakap orang laki tknak perempuan kurus-kurus sangat . Ahh sampai hati! HAHA .
nanti tak pasal-pasal Encik Aizat aku tu lari ahaa misi MENG-GEMUK KAN diri eh eh tak err 
MEM-BERISI KAN diri . tamoh ah gemuk sangat . Nanti obes karang lagi lari budak tu nanti aww aww! <3

Kemain panjang perenggan pertama aku . Intro intro . hee . Okay tadi aku bangun area
pukul 10.30pagi lah kot . Awal ken ? Awal gilaaaaa woi . Tapi subuh aku bangun ah solat .
Gila kau! aku tak lah kapir sangat kan HAHA . pukul 6.20 tadi umi dah bising suroh bangun 
solat ah kan . Ya allah aku malas gilaaaa nak bangun . Setan berpusu-pusu nak goda aku tahu .
Tapi aku tknak kawan dengan setan sangat nanti aku pulak jadi setan HAHA mak setan! Choyy ;)
Lepas solat tu aku sambung terpungkang lagi atas katil . Tido-tido . Ngantuk derrr~
Semalam aku tido pukul berape ntah jadi burung hantu jadian kejap malam tadi hah . heee .
Bangun tadi pun sebab terjaga dekat luar bising-bising . Kalau sunyi je nak je aku tido sampai petang .
Melampau ah kau kan . Anak dara ke macamnie ? Malas aku nak mengaku ahh . Lalalala .
so tadi pagi-pagi umi dengan abah dah keluar . pukul 11.30 pulak akak hangout dengan member dia .
Aku pulak ? Membusuk dirumah HAHA aku memang biasa ditinggalkan . Aku sukeee gila! *memperli
Dah dudok rumah sorang-sorang tu aku pergi meronda cari makanan dekat atas meja
Whoaaa toinktoink ade lah! so pergi melantak depan tv tengok-tengok astro prima cerita P.Ramlee .
banyak betol cerita P.Ramlee cuti-cuti nie . Ulang yang sameee Boring hemm! Bantai jelah .
Lepas melantak huish habes satu bungkus nasi kerabu aku makan woi dasyat kau Aen! Muahahahaha .

Then Yeah aktiviti mengemas rumah giat aku kerjakan . Sunyi ah! Jiran sebelah menyebelah
depan tepi kiri kanan rumah aku semuaaaaaa balek kampung . Aku kemas-kemas dalam
rumah siap menyapu lagi ahaa bukan senang kerajinan aku nie nak timbul . sebulan sekali kot
kadang-kadang tu tak timbul-timbul langsong HAHA . Fyi , aku nie pemalas cheit Fullstop! winkwink .
Lepas tu lepas tu aku gosok-gosok baju abah . Umi dah bising dan ugut aku kalau aku tak
gosok baju abah tu ambek broadband . Dah berzaman umi cakap tapi aku buad macam nie 
haa @#$%^* Weee! Aku memang sukeeeeee menangguh kerja lepas tu berlambak-lambak ken .
Then kemas bilik kutip ape-ape yang patut . Yay! Bilik aku bersepah Ohmaigoat dan seperti
berkurun tidak mengemasnye HAHA kau dapat agak tak ? Name je bilik anak dara tapi kalau
tengok macam bilik jantan ahaa aku tak cakap lelaki sebab bilik lelaki pun kemas lagi kot . HOHO .
Nampak sangat aku nie pemalas plusplusplus . Nie lah padahnye layan fesbukk blog dan errr 
Okay aku mengaku! *jelir lidah! ;) lepas siap-siap bilik aku pun dah macam bilik anak dara dah .
Cun dah Whoaaaa jangan jeles okeng lawooo sangat dah pun . hee . Lepas tu aku mandi
dalam area 1.30 kot . Ingat nak un9 terus haih nafsu-nafsu aku lawan ah . Fyi jugak , kadang-kadang
aku sanggup membusuk sampai kepetang tahu! Upsss terkantoi pulak dah . xoxo (=
Sunyi ken aku takut kalau mandi sunyi-sunyi nie . so aku bukak tv kuat-kuat and bukak kipas sekali .
lagu dekat pc aku nie pun aku kuatkan volume dia . Huih macam-macam aku pk kalau sunyi-sunyi nie .
HAHA siap tu aku mengadap Yeah mengadap dan terus mengadap seperti takde kerja lain dah kan .
sambil-sambil aku kuatkan tv dekat luar tu kipas pun aku bukak HAHA macam ade orang
pulak dekat luar tu tengah tengok tv ken . Yuhuuuuu aku sukeee membazir sikit . Who cares? Blurp Blurp!




*cuti sekolah dah nak habes Aen! so bersiap sedia lah kau nak dengar cikgu
berleter lagi dalam kelas suroh belaja bagai . kau kan nak SPM woi . Belaja belaja!
Pstt muka budak kuat belaja nie hoi . ;) Lencana sekolah tu penting okay! Muahhh SMKPB sikit ;)



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)