Harini hari rabu bukan selasa ;)



Assalamualaikum.....

ADDMATHS IS VERY VERY EASY! EVERYDAY IS ADDMATHS! Bila tanda seru titik bentuk love ;)


Hahaha yayy aku suka ayat nie hah . Setiap kali cikgu addmaths aku masuk kelas mesti 
dia tulis ayat nie tau . Sampai-sampai aku dah buleh hafal . Sampai-sampai aku dah jatuh cinta
dekat addmaths . erk? Even markah addmaths aku paling low sekali haha . Cikgu aku cakap cikgu tak 
kesah tapi jangan lah tinggalkan kosong bila exam nanti atleast buad lah separuh jalan ke
heyy dapat markah jugak tau , cikgu yang cakap . Tapi aku bila exam lah paling blurrrrr-nya
Bengap betol kepala otak nie nak ingat ape yang dah belaja . Masa buad sama-sama dengan cikgu
semua tunjuk hebat termasuk aku tapi bila exam semua tunjuk muka seposen termasuk aku haha .


Okay tadi ramai cikgu takde! Sebok dengan kemah segala lah . Choii . Okay just 2 orang je punnn .
First waktu PI belaja haha aku malu muka aku ketara bak buntut kuali dah gelapnya . Lepastu ramai
yang perli . Bangang ah korang nie! Siap ada yang tanya 
"Aen , wooooo gelapnya aen . Macamane buleh jadi macamnie?"
*Okay sebab dekat tangan aku memang jelas kelihatan bekas jam masa aku pegi kem haritu 
siap berbekas lagi . Memang ketara sangat 'bendera negeri pahang' dekat tangan i youuu!
so aku punnnn jawab begini dengan muka tak bersalah lagi ber-slamberrr badak
"Alaaaa Aen pegi kem bukan dudok dalam air-cond . Setiap masa dudok tengah panas tau!
Dah lah berderet seminggu pegi kem mane lah Aen tak 'cerah' sebegini"
*Haaaaa kan dah kena , cakap macam aku pegi kem tu siap dudok dalam air-cond kan . Name lagi
kem mesti lah kena dudok bawah matahari yang terik bagai ergggghhh tak kuasa aku nak cakap ;')
Orang kalau dah cakap ikut sedap mulut memang cakap tanpa memikirkan perasaan orang lain .
Makan dalam tahu . Huh! Then masa Science cikgu sepatutnya takde sebab teman bebudak
Pandu puteri ada perkhemahan peringkat daerah last-last masok jugak . Mengamuk kejap cikgu
sebab kiteorang tak buad lagi homework yang cikgu kasi tuuuu . Ramai yang buad kerja lain haha .
Then cikgu addmaths kittewww tu masok sebab nak ajar addmaths lah tapi dorang mostly nak
buad homework Science tu so cikgu biar jelah lepastu masa Bm bondaaaaa pun takde jugak!
Cikgu addmaths aku tu tanya kiteorang lagi nak belaja addmaths ke tak last-last sampai
habes masa so cikgu keluar je tanpa tinggalkan ilmu addmaths dekat kiteorang harinie . Awwwwh!
Kate addmaths is everyday! Haiyaaaa ;) Turun rehat pergi kantin sambil mata melilau cari kelibat
si Nana tu sebab nak pulangkan her spoon . Aku terguna masa dalam bas haritu hah . Tak jumpa jugak
si budak comel tuuuu! Aku beli burger macam biasa niat hati memang nak menggemukkan diri pun
tapi malangnya berat aku makin menurun lerrrr 5kg angkara pergi kem haritu . Maybe aku terlalu
lincah agaknya sebab tu susut mendadak gilaaa! Huhhh! Yayy aku dapat rasa berat badan aku turun
gila lepas balik kem haritu . Okay aku redo kalau Allah suruh aku kurus macamnie dan tak gemuk-
gemuk dah . Gemuk susah kurus pun susah kankan ;')


Then masa BI macam biasa ah . Teacher check buku sebelum start mengajar . Aku? Siap ah kan!
Kau ingat aku kaki tak siap kerja sekolah ke woi . Tapi aku tiruuuuu sue punya buku cepat-cepat
haha Ehhh sebab aku manada last week tahu pun harinie zai btau pagi tadi . So untuk mengelakkan
teacher buad sesuatu diluar jangkaan baik aku meniruuu faster-faster . Okayyy aku dah lama buad
kerja macamnie tau . Sejak dari Form Four aku dah bergiat aktif . Ecececece! 
Then last sekali masa Math . Belaja math lah kan tak kan masa math belaja Akaun kot . Erk? haha .
Keluar kelas awal 15minit then pergi kantin pehhhh! Awak tahu saya jumpaaaa siapakah dikantin?
Saya terjumpa Imran si budak muka macam pan asian tu masa nak beli roti . Dia pandang aku dia
senyummm . Hahaha nie macam nak senyumm balek nie haaaa . Alooooo Chill lah! Dia baruuuu form three
kot tapi tinggi dari aku haha . Eh tapi ade sorang kawan aku nie ter-admired gila dekat si Imran nie .
Choi betol dia . Dia jeles Imran senyummm dekat aku . Awwww aww! Tadi assembly rabu buat
petang sampai pukul 3 je . Alhamdulillah! Dudok dalam dewan tengok slide video cikgu tunjuk masa
dekat Gunung Senyum haritu . Yayyyy! Then balik dan tak sabar nak menikmati makanan yang
abah bawak balik sambil tengok Marimar! Hahahahaha . Yeah Marimar ahhhhhhh!


Okay lepasni No More Camping okay! Dah lame aku berbakti kepada Kadet Remaja Sekolah yang
remaja lah sangat . Heyy aku dah dewasa kot! haha . Dah lame aku membiarkan muka aku
digelapkan dengan kerelaan . Cukup lah sampai sini! Nak fokus Spm pulak ah lepas nie .
Mid Term tengah menunggu 12Mei nanti hoi . Sijil Daerah aku dah dapat , Sijil Negeri pun
aku dah kutip . Okay BOIBOI! ;)



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)