Bershopping ;)



Semalam pergi shopping lagi whoahhh! Aku suka kalau bab shopping-shopping nie doo.
Tapi AKU-TAK-SUKA-BERSHOPPING-AKU SUKA-TEMAN-AKAK-SAJE. Haha. Semalam ajak umi
pergi Kuantan Parade akak nak beli sumthing kot. Alaa tak sumthing sangat kot, dia nak beli
shawl, beg and macam-macam lagi lah nak tambah koleksi yang berlambak lagi dalam bilik nie.
Pergi pukul 8 dan macam biasa nak balik sebelum pukul 10 sebab nak tengok ML. Haha semangat gilo.
Umi jalan dengan abah. Aku jalan dengan my sista lah. Aku tengok bila jalan dengan dia macam
KAWAN pun ada hoi. Tak macam adik beradik pun. Sama tinggi, muka pun nak dekat sama tapi
tak sama saiz. Ngehngeh. #Jahatnyaakunie.

Keluar shopping dengan akak memang best whoh. Semua benda nak dibelanjakan dekat adik dia
yang tercintak nie. Alooo 'tercinta' lah sangat. Tak kot. Akak 'tercintak' dekat orang lain. Miahaha.
First-first jalan pergi tengok shawl. Akak nak beli lah ken. Akak tengok aku asyek belek-belek je
shawl tu, dia cakap "Awak nak ke? Amek lah satu. Akak belanja!" Pehhhh! Aku terus tersenyum
dengan lebarnya tawu. Memang selalu dah akak murah hati macam nie. Aku punn terus belek-belek
yang mana comel. Alaaaa, semua tak lawa kot. Aku pun cakap, "Tkpe lah akak, tak jadi lah".
Then aku cakap lagi, "Nanti kuar bandar ke, share-share lah ye!". Haha 

Lepastu jalan-jalan cari beg pulak. Haih aku rasa aku macam PA tak bertauliah akak lah pulak.
Jalan ikut akak je. Haha muka aku sesuai ke jadi PA, Alaaa jangan cakap sesuai woi. Hehe.
Kelakar je main ikut belakang akak. Sumpah macam bodyguard akak doo. Tergelak-gelak aku
dalam hati. Haha konon! Lepastu lepastu akak nak belanja saya jam pulee. Ohhyeah!
Aku suka gila bapak. Jam aku tu dah putus talinya. Ganaskan? Baru tahun nie tu. Haih .
Aku on je bila dioffer. Okay kini jam saya berwarna orennn you! Awak ada? Takde kan. senyap! ;)
Then round lagi dekat ruang legar tu. Jumpa skirt pehhhh meletop comel doo. Skirt yang 
sekarang ramai gila kot orang pakai tu. Akak nak beli. Aku pun hasut-hasut lah dia suruh beli
suruh beli. Buleh jugak aku pinjam keluar bandar nanti ke kan. Jyeah! #adaniatlainsebenarnya.
Yesss! Akhirnya akak nak beli jugak hoi. Aku senyum je. Nak beli tapi duit tarak doo.
Sumpah aku adore gila kot dengan skirt jenis cemtu. Siap jadi perbualan aku bersama solehah dengan
sue lagi dalam kelas ala-ala macamnie hah, "Eh lepas SPM nenti kita beli skirt yang ada tali
pinggang tu nak tak nak tak? Comel kot!" Aku cakap. Haha. Padahal SPM bebulan bulan lagi Haha.
Akhirnya ada jugak! Biar lah akak punya pun. Asalkan buleh pinjam. Yayy! Hem lepastu aku
mengadu lagi dekat akak. "Akak nak kasut satu! Nak koyak dah nie. Dari tahun lepas dah tau"
Sambil buat muka nak nanges. Cehh! Then akak cakap, "Amek ah kasut se. Cari kat sana"
Terus aku melulu cari kasut dekat ruang legar tu. Tapi aku tknak pun sebenarnya. Saje nak ngetes.
Then aku cakap, "Tkpe lah akak. Tak suka lah kasut macamnie. Hemm". Sumpah banyak betul
songeh cekodok aku nie kot. Akak pun cakap "Hmm, tk payah beli lah. Dalam almari belambak lagi
kasut akak tu. Amek je" Hehehe. Nie aku suka nie! Muahhh muahh. Padahal sebelum nie tkde pulak
nak offer kasut dia dalam almari tu hah. Ish nyway best gila lah shopping dengan akak. Buat muka
sedeh sikit, belanja terus! Awwww love you lotsa tawu tawu <3



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)