Pizza Pizza! ;)


- Sabtu lepas kan My sisto belanja kami PIZZA dekat Giant Kuantan yang kaler hijau-hijau besar-besarrr tu .
- Cettt dia buleh ah belanja sebab gaji dia dah banyak gila . Aku jeles aku jeles! Tak sabar nak habes 
  sekolah then nak cari keje dan dapat duet banyak macam dia nie hah . 
- Nyway aku first time makan pizza dekat tempat pizza tu lah . Yeah aku memang jakun! Biasa Akak beli
  bungkus dan makan dirumah saje .
- Akak je main order-order nie . Aku tak pandai umi pun tak pandai . Kita same kan umi? Hahaha .
- Alaaa akak biasa dah makan dengan kawan dia . Buleh ah! Aku kalau hangout asek makan dekat Kfc .
  Tak Kfc , makan dekat foodcourt dekat East Coast Mall tu . Hehe ;)
- Okay akak saya nie tak kedekut langsung tau tau! *Berharap dapat pizza lagi akak belanja . haha .
- Terimakasih akak atas kebaikanmu membelanja kami . Muahhhhhhh Muahhhh Muahhh sikit sayang akak!<3



Sayang both of you!





- Nanti awak jangan segan-segan tau belanja lagi eh eh Akak.
- Sumpah perut kenyang nak mampus haaa malam tu tau .
- Nak ter-bluerkkk bluerkkk dah hahaha .
- Malam tu bila aku tengok je sup yang dekat Pizza tu aku rasa macam "Errrrrrr muaknya tengok!"
- Balik-balik semua terbaring kekenyangan . 
- Akak anak yang baik . Dapat gaji , belanja bukan sorok Hahaha . Nanti belanja lagi okayyy! ;)




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)