Karok-Karok dan Benteng :)


Okay yang nie second entry. Tadi hangout. Yessss! Cadangan nak hang lima orang saja.
Last-last bila dipujuk rayu semua nak pergi. Yayyy! Lebih ramai lebih syok. 
Masa hantar kiteorang tadi hemm keryah kata mucet kata nak pergi jugak ohhh okay jum jelah.
Pastikan siap sebelum pukul 2 tawu. #Ikut perancangan tadi nak tengok Karak !
Aku, leha, Sue lepak dekat rumah Dila saja. senang cerita. Senang cerita. Hehe.
Mandi dekat rumah Dila sebab tadi berpeluh sakan kot main dekat taman. #Perlu ke cerita semua nie hah?
Siap-siap. Lepak-lepak jap then tunggu dorang dekat bustop. Haih panas nak mampus kot cuaca sekarang.
Berpeluh lagi. Baik tak payah mandi tadi. Eeee barbie betul ah kan!
Relax tunggu dorang dekat bustop. Naik teksi segala. Yang teksi lain ceritanya pulak.
Cekik darah nak mampus ah pakcik tu. Harap je tua. Eeee. Dah ah teksi panas. Takde air-cond bagai.
#Haha tetiba nak emosional pulak kan :) Okay malas nak cerita pasal teksi tak mengenang budi tu. #tetiba.
Let's start. Keryah, Mucet, Anum dah sampai lama dah Megamall. Selamat duit dorang, ayah mucet hantar.
Aku, Sue, Solehah, Dila naik teksi tu lee. Ishh mintak lah lain kali tknak dah jumpa pakcik teksi tu hah.
Masuk je Megamall Ain Farhana cakap, "Eh, abang Aen cakap cerita Karak tak best dooo !" 
Yang lain, "Hah?????" Aku pun cepat-cepat, "Tak payah tengok lee karak, baik pergi karok lagi best" #Konon
Buang masa saje 2jam dalam panggung wayang tukan. So kami pun mengambil keputusan untuk pergi karok!
Karok apakah? Karaoke lah sayang haih :) Kalau tak tengok wayang rasa lapang sikit masa.





Okay aku mengaku aku first time masuk dalam box karok nie kot. Okay silalah gelak. Dah puas? Kbai :)
Excited? Sikit lah kan. Budak jakun haruslah sedikit teruja okay. Perasaan berdebar-debar tu wajib ada.
Bila masuk je box tu dengan suasana didalamnya agak gamatnya, arggghhhh! Apa nie tak suka lah.
Ya Allah bisingnya. Aku tak biasa suasana macam ni tawu. Sebab kawan, ku layankan aje. Hehe.
Tak biasa nyanyi-nyanyi ni. Bila testing one two three tadi, aww sedap jugak suara aku. #Haha pengsan !
Aku tak beriya sangat lee, Dila dan Solehah beriya sungguh. Aku tak biasa. Takpe takpe.
Bila dah bosannnnnnn, pergi Popular pulak. Keryah nak cari novel segala. Haih makcik nie, novel saja. :)




Saya dikelilingi dengan budak purple lah pulak nie. Haih tak menahan jekan.
Ahhhhh! Asal comel sangat nie korang? Takpe Ain lagi comel tahu. #Haha pengsan sekali lagi.
Dekat Popular sambil tunggu mek kerry membelek novel. Jangan lupa kasi Ain pinjam ek. #Haha tetiba.



Ya, saya comel. #Haha pitam empatpulohlapankali okay :)
Muka mintak penyepak aje gua tengok. Wakluuuu !


Lepastu lepak benteng makan nasi goreng pataya. Pehhhh! Dakkkk errrrr.
Thanks Dila sebab belanja eh eh bukan haha sebab memperkenalkannya.
Bodohnya Ain. Ain kenal rupa dia je, Ain tak kenal apa nama nasi goreng tu. Dasar jakun !
Pstttt : Tadi masa otw tu saya nampak ada budak laki dan perempuan buat drama.
Eeeeee, malas nak tengok tapi tertengok. 


Bukti saya tinggi dan saya kurus kering yayy ! Berat nak cecah 60kg jugak. Haha.
Apadehal nie Ain. Jeles tengok body kau yang slim world tu tawu. #Haha tetiba.


Perempuan Masakini. Eeeyouuu ! <3



Kami berbakat dalam candid-candid ni. Ececeh! Konon ah kan.
Rasa nak kasi penampar je sorang satu. #Haha sukati je :)


Akhirnya dapat jugak bergambar dengan Keryah.
Keryah cakap, "Takde lagi gambar dengan Ain tau"
I balas, "Alaa yeke? Moh lee kita !" Hahaha.
Dan akhir sekali gambar yang ditunggu-tunggukan, #Haha perasan

1%



10%



30%



50%



80%



100% !


Kan kan kan? Comel tak comel tak? Kfine ! Saya tahu saya syok sendiri.
Haha tetiba jekan. Klah kbaibai. #Okay dah lee tuh. Sakit badan dan nak tito dulu. :)


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)