MacDonald ♥




Assalamualaikum. Hee actually ini cerita semalam punya tapi tapi saya rasa gatal tangan
nak menaip. kui kui kui. Ada orang kesah ke? Takde kan takde kan kan kan :)
Semalam hari yang paling paling keji bagi saya sepanjang 11 tahun bersekolah.
Ehem kenapa Ain? Haha semalam balik sekolah saya, Sue, Dila, Kerry, Nadila
buat rombongan ke bandar. Semalam kan sepatutnya kena pakai baju t-shirt unit uniform
masing-masing tapi saya malas ehem berbaju kurung sekolah lagi comel tambah cun aduh
Mereka semua pakai baju t-shirt unit dorang kecuali saya dan Dila. Watlek watcun sudah.

Ok jom kitaaaaaa mulakan! Semalam fuh nasib baik balik pukul 2 petang semalam
hmm sebab biasanya balik pukul 2.40 petang memang tak lah kan.
Ok bunyi ajeeeee loceng kami pun terus meluru turun ke bawah.
Yang mana boleh solat, pergi menunaikan ibadat wajib itu dulu.
Yang mana yang tak boleh solat tu, pergi jumpa cikgu lah adik lah.
Movement sorang sorang Ya Allah lambat kemain. Nasib baik keluar awal,
kalau tak pukul 5 kot baru sampai Megamall tu. Alahai. 
Kami keluar pun pun sebab dorang ehem bukan saya nak ambik duit biasiswa,
Yang saya ni dok menggatal aje nak ikut. Mereka semua dapat biasiswa. Untunglah.
Saya non adoooooo pun. Ok takpe. Actually saya tak kesah pun pasal biasiswa bagai ni
ehem bajet kan? Haha. 


Then kami mulakan perjalanan menuju ke destinasi. Ok kami naik pengangkutan awam ajee.
Cun kan? Hee. Pukul 3 setengah kot sampai depan terminal. Saya taktahu kenapa bas tu
perlu berhenti dekat situ. Lepastu kami pun melintas jalan. You know, gila bapak jauh
tahu dari terminal tu ke Megamall. Aduh. Lintas jalan pula tu memang sakai sangat-sangat-sangat
saye rasa haha. Mereka pula jalan terkedek-kedek. Ok saya tahu depan orang kena cover
keayuanmu itu tapi kan tapi kan tempat ni tak sesuai nak cover apa apa ok. *Erk?*
Then sampai CIMB Bank dorang buat keluar duit semua tu. Saya jadi peneman setia. Hee
Ramai woo woo dekat bank tu dan saya rasa mereka pandang pandang jeling jeling dekat kami.
Ok fine! Kami bukan ponteng ok. Watlek watchill sudah. Then masukkkkkk Megamall.
Ok lupa pula semalam hari Rabu so tak ramai sangat lah makhluk bernyawa dekat mall tu.
Masukkkkkkk pintu depan ke belakang entah pakcik guard tu pandang ajeeeee kami.
Dalam hati, "Aduh nasib baik tak keluar waktu pagi, kalau tak memang sah sah dah dicop
ponteng..." Tapi maaflah, kami bukan budak macam itu. Kami tak suka ponteng.
Kami suka belajar dalam kelas, lagi best! Haha, *ayat nak bajet baik jekan puihhhh*




Lepastu lepastu niat saya nak ikut mereka sebab kan sebab kan saya nak beli novel.
Ok semakin nak SPM, semakin rancak pula bernovel bagai. Ok saya cukup bosan sekarang.
Hm masukkkkkkk aje Megamall terus saya ke Popular. Hm duit tengah manyak en en en,
moleh ah berjoli katak. Haha penat saya mencari-cari-cari akhirnya ini yang saya rasa best
dan syok untuk dibaca dan saya beli ini novel,


Kerry cakap novel ni best so bila saya baca sinopsis belakang novel ni ehem pehhh best gila!
Tak rugi woo woo beli tahu. Lepastu alang alang saya tak habis habis merengek lapar
dekat dorang en *macam budak kecik*, "Dilaaaaaaaaaa, Ain lapo lah....."
Ok moh kita ke McDonald sat. Saya beli Machicken. Wuhu sedap sangat-sangat-sangat!
Waktu tu dah area pukul 5 kot. Jalan jalan kejap then nak patah balik ke benteng
kerry beli kasut dekat Bata huh saya? Jadi penunggu lagi. Ok mata letih tambah mengantuk
sangat sudah tambah memang dah tak tahan sangat dah woi. 
Semalam punya semalam saya bergayut ok sebab tu saya tak cukup tidur. Ok fine salah saya aduh
Masa belajar Addmaths tak payah cakap ah kan, tersengguk-sengguk saya tengok kertas modul tu.
Sangat tak tahan. Sampai satu tahap, menguap sampai berair air mata you aduh mengantuk sangat lettew
Saya rasa kalau dapat tidur waktu itu, akanku pejam mata puas puas. Erk? Haha.


Dalam perjalanan nak balik tu ehem ehem ternampak kedai jual segala jenis shawl. Pehhhh
Ok rasa macam nak beli. So capai dan bayar hee. Almaklumlah, semua shawl akak buat lari
balik Ipoh. Geram sunggoh. Nevermind. Sikit sikit saya beli shawl itu, lama lama jadi bukit. :)
Then balik tu naik teksi tumpang rumah Dila kejap sebab kan sebab kan umi balik lambat
harini. So umi balik area pukul 9 malam tu terus pick up saya dirumah Dila.
Balikkkkkkkk mandi then tidur. Fuh nikmatnya!


♥ 21 SEPTEMBER 2011 
Dear Aizat Azami budak paling suara cun yang pernah saya kenali,
Terima kasih untuk satu tahun satu hari tau. Maaf kalau hati saya tak sepenuhnya lagi
mencintai awak. Bukan kehendak saya. Cuma saya tak boleh nak lupa cinta pertama saya
yang satu tu walaupun dah hampir dua tahun. Saya akan berusaha, percayalah :)

Thanks tau sebab i, you tak tidur hari semalam punya semalam sebab nak cakap dengan i.
Thanks tau sebab i, you sanggup tahan perangai annoying i ni.
Thanks tau sebab i, you selalu makan dalam/makan hati/ makan segala-galanya.
Thanks untuk segala-galanya. :)

Kbai assalamualaikum muah muahhhhhhhh. Lotssss of lovesssss ._____-





Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)