Bila rasa ku ini rasa mu jua.




Assalamualaikum. Ehem harini terasa sebel. Sungguh sebel. Sebel? Apekejadohnya
kau merepek ni woi hm sebel tu geram lah. Adoi geram tahu geram? Broadband main
kasar harini. Haih kalau tak fikir umi yang bayar tiap tiap bulan, nak je aku rogol
broadband ni kasi bunting. Ops. Lembab macam watefak je kambing tengah beghok. Ish.

Harini cam biasa ah. Ya Allah lambatnyaaaaa nak tunggu 5/12 dengan 6/12 ni nak
habis SPM ni cepatlah cepatlah waduh. Pada tarikh 6/12 saya akan sign tamat kontrak
dengan sekolah. Oh zaman persekolahan, aku pasti merindui kalian.

Dan harini saya cipta rekod bangun pagi pukul 2petang. Oh shit. Buat malu je jadi
anak dara. Terlajak terlampau pula harini. Gilo. Nasib baik tak hujan yooo.
Kalau hujan mahu terlajak sampai pagi esok. Kau kesah apa? Hek eleh macam ah
tak pernah bangun lewat. Tipu sangat lettew. Adakah saya ini kejam kerana mempermalukan
diri sendiri didalam blog sebab bangun sampai pukul 2petang? Maluwnyew adoi kantoi.

Bosan. Duduk rumah makan lepastu study kejak lepastu online kejak kalau line membabi
buta macam nak kena baling dekat dinding memang tak ah lepastu tidur. Begitu lah
kehidupan seorang remaja yang tengah tunggu paper Ekonomi dan Akaun minggu depan.
Aku tidur macam baby. Waktu aku bangun sama macam waktu baby bangun. How come?

Eh lupa nak errr HI DECEMBER! Ya Allah sumpah rasa macam sekejap gila kot tahun ni.
Rasa baru masuk form five gelak gelak semua tup tup dah nak habis sekolah dah pun.
Dan paling penting bulan ini memberi seribu satu makna buat saya. Oyeah. 
28 December birthdayyyyyyy sayaaaaaaaa! Jangan lupa wish tau. Semoga budak tu
jadi orang first lagi wish birthday dekat aku. Sweet tahu? Alahai nak gigit je rasa.
Macam tahun tahun sebelumnya, birthday saya lah paling jenuh sekali nak tunggu.
Jenuh tahu jenuh. Tapi puas hati sebab selalu jadi paling muda. Ahaks.

Harini kelas Akaun saya skip. Cambangang. Tak skip acano bangun pun pukul 2. Tayik betoi.
Nasib baik harini rajin nak buka buku Akaun tapi lepastu mengantuk haha mengantuk
woi hadap buku Akaun ni macam hadap buku sejarah lahai tapi rasanya buku sejarah
lagi teruk kot ah konklusinya dua-dua buku ni bikin aku mengantuk. Shit.

Ombak Rindu. Lailahaillallah aku gila meroyan nak tengok cerita tu. Tapi kena sabar dulu.
Tunggu paper habis minggu depan, ajak semua hang. Jeleous nak mati bila tengok
semua mention cerita tu best sangat mana tak best baca novel dia pun ohsem gila.
Apehal kerja aku sekarang ni nak jeleous je? Haih. Tapi banyak dia ubah dari novel
ombak rindu tu. Baca novel lagi feel disamping moleh berangan lepastu senyum senyum
then serapkan dalam mimpi hew hew. Dasar sungguh.

Tadi ada budak tu text saya then dia cakap saya sombong. Saya sombong. Ulang tayang
sombong. APA!??? Sanggup awak cakap cenggitu ye. Saya senyum dekat awak punya ah
comel masa nak turun tangga haritu lepastu awak pandang saya buat muka selenga
taik kucen sambil angkat kening, then awak cakap saya sombong? Gila ke gapo.
Awak ni yang tak pandai beza alah awak ni kan. Saya tak sombong k saya pemaluww je
budak miang kan memang pemaluww ah alah awark niew maluw titew. Hm ayat nak rempitzz.
Lain kali bila jumpa orang jangan cenggitu, senyum k. Saya memang maghoh kalau saya
senyum dekat orang tu, orang tu tak senyum dekat saya balik. Memang mintak penampo
sedas dua. Tak lama lah tu nak hidup.

Yang penting lepas SPM nak enjoy sepuas-puasnya! Gila kau tak enjoy, merdekaaa tu!
Nak pergi sana nak pergi sinun nak pergi situ nak pergi sana sinun situ semua nak pergi!
Kalau boleh takmo balik rumah. Erkkkkk? Ingat rumah woi ingat rumah kau ingat kau
dah habis SPM kau dah dapat permit kebebasan supaya tak payah balik rumah hah jangan
harap kau jangan jadi budak so-sial jakgi tak pasal pasal kena makan selipar jepun. Mau?
Ain tak cenggitu kan ain tak cenggitu kan? Gila cakap dengan diri sendiri. Hek eleh
ingat aku berani sangat ke hah alah naik teksi pun takut hm.

Harini saya buat perkara yang bikin memalukan diri sendiri. Serius malu. Pedajal diri sendiri.
Saje memalukan diri sendiri. Gila malu. Rasa macam setepek taik arnab atas muka ehem.
Tak pernah rasa se-malu ini. Sumpah malu. Woi peah malu peah adoi maluwwww dekat dia!

K entry ini siap ditaip tepat pada pukul 2.00a.m bersamaan 2 december. Haha aku jadi 
burung hantu harini. Apa burung? Ehem otak jangan biru jakgi kena berus dengan berus
sabut nak? Mata aku elastik sangat susah doo nak tutup. Perangai sungguh. Sekian.

Sorry k entry ni menggunakan kata ganti nama diri aku dan saya. Macam rojak. Bercampur.
Assalamualaikum.



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)